۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۵۷۷۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تدبیر و برنامه ریزی بهزیستی برای رفع مشکلات اجتماعی

ضرورت تدبیر و برنامه ریزی بهزیستی برای رفع مشکلات اجتماعی
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش سازمان بهزیستی برای توانمندسازی مددجویان و مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: با برنامه ریزی و پژوهش باید اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی لرستان، گفت: سازمان بهزیستی در توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و جمع آوری زنان و کودکان کار نقش بسزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انجام کار تحقیقاتی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در استان ضروری است، عنوان کرد: برنامه، تدبیر و فعالیت پژوهشی مبتنی بر علم و درایت برای مقابله با آسیب ها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه طیف وسیعی از جامعه هدف بهزیستی معلولانی هستند که توانایی انجام وظایف شخصی خود را ندارند، ادامه داد: ین امر، بهزیستی را از بقیه دستگاه‌ها متمایز ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: با توجه به سختی کار در بهزیستی، باید روحیه جهادی تقویت شود، چراکه رفع مشکلات در این حوزه کار جهادی و معامله با خدا را نیاز دارد.

وی بر ضرورت ریشه یابی رفع مشکل کودکان کار تأکید کرد و گفت: باید کارهای تحقیقی و پژوهشی در این حوزه صورت گیرد و سازمان بهزیستی اقدام گسترده تری داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: با همت، کار جهادی و تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل‌ها و استفاده از ظرفیت های ملی باید در رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی اقدام کرد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات