۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۵۷۷۹۲
به مناسبت هفته عفاف و حجاب منتشر شد؛

بیانیه گردان شهیده ولایت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق

بیانیه گردان شهیده ولایت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق
گردان امر به معروف و نهی از منکر شهیده ولایت خواهران تیپ مستقل ۸۳ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گردان امر به معروف و نهی از منکر شهیده ولایت خواهران تیپ مستقل ۸۳ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر که متن آن به شرح زیر است:

عفاف و حجاب هویت مردم ایران زمین است و نه تاریخ ۱۴۰۰ سال و ۲ هزار سال بلکه از آغاز پیدایش ایران هویت زن ایرانی حجاب بوده است اسلام نیز در آیات و روایات متعدد به اهمیت و ضرورت آن تاکید نموده است. و چه زیبا امیربیان علی علیه السلام فرمودند:« أَهْلُ اَلْعَفَافِ أَشْرَفُ اَلْأَشْرَاف» پاکدامنان، برترین بزرگان اند.

يكي از توطئه‌هاي دشمنان اسلام در تاريخ معاصر، توطئه‌ي اجبار و ترغیب بانوان به كشف حجاب است. بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است؛ روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

احیای حجاب و عفاف و اثبات عدم تنافی حفظ حجاب با تحصیل و اشتغال و حضور موثر بانوان در اجتماع از جمله دستاوردهای انقلاب بود که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوی ایرانی توانست با حفظ حریم ستر و عفاف  جلوه ای تام و تمام از بانوی مسلمان وانقلابی به نمایش بگذارد و نقش ارزنده ی خود را مانند مردان در خدمت وپیشرفت مملکت اسلامی به منصه ظهور برساند.

پر واضح است هدف تئوریسین های غربی و مروجین داخلی غرب گرا از مسئله آزادی حجاب  فروپاشی بنیان خانواده و رشد فساد و بی بند وباری و اندلسی کردن جامعه اسلامی ایران است. و متاسفانه هر از چندگاهی کشف حجاب بعضی هنرمندان و سلبریتی های غرب زده  انتشار عکس های بی حجابی در فضای مجازی با هدف نماد سازی و عادی سازی بی حجابی در فضای رسانه ای کشور خبر ساز می گردد.

مواجهه جدی و منطقی با ظهور و بروز بدحجابی، پوشش و خودآرایی های زننده در برخی شهرها و مراکز علمی و تفریحی، بیمارستان ها و ... نیازمند عزم جدی مردم و مسئولین و همه دستگاه های ذیربط می باشد و غفلت و تغافل از این امر موجب آلوده شدن فضای پاک فرهنگی  و اختلال در امنیت روانی و اجتماعی مردم خواهد شد.

گرچه در این قرن اخیر استعمار غرب برای استیلای خود بر جوامع اسلامی وارد استراتژی جنگ نرم شده و تمام همت خود را بر دور کردن آنها از دین و معنویت و آلوده کردن جوامع سلامی به بی بند و باری، اشاعه فحشاء و منکرات و تشویق بانوان به برهنگی و بی حجابی قرار داده و از این رهگذر در ایران اسلامی برنامه های شبیخون فرهنگی را با تاکید بیشتر اجرایی کرده است و متاسفانه مسئولین دولتی و فرهنگی کشور آن چنان که درشان ایران اسلامی بوده در مقابل این هجمه های دشمن ایستادگی نکردند؛ اما به فضل خدا و به برکت خون شهدا و رهبری های حکیمانه حضرت امام قدس سره و خلف صالحش امام خامنه ای مدظله العالی و تلاش های دلسوزان نظام اسلامی تا حد زیادی توطئه های شوم دشمن کم اثر شده و امیدواریم مجلس انقلابی جدید با تصویب قوانین لازم و نظارت بر حسن اجرای این قوانین وقوه قضائیه با رویکرد انقلابی و قاطعیت و دولت انقلابی و جوانی که انشاءالله در سال آینده روی کار می آید، کم کاری های سال های گذشته « بویژه قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف »جبران شده و با برطرف شدن مشکلات فرهنگی و اقتصادی کنونی، ایران اسلامی به سرعت قله های ترقی و کمال را طی کرده و ضمن بهره مندی از نشاط و زندگی سالم و شیرین برای آحاد جامعه، زمینه را برای قیام جهانی حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مهیا نماییم انشاءالله

ارسال نظرات