۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۵۷۸۱۱
معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

هدف «بنیاد عفاف و حجاب» همراهی با دستگاه های فرهنگی است

هدف «بنیاد عفاف و حجاب» همراهی با دستگاه های فرهنگی است
معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: هدف بنیاد عفاف و حجاب دنباله روی دستگاه های فرهنگی کشور همانند ارشاد، تبلیغات اسلامی، ستاد امر به معروف و... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلا سیدمصطفی حسینی شاهرودی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با تلاش فعالان فرهنگی کشور به ویژه استان کردستان، بنیاد «عفاف و حجاب» در کشور ایجاد شده است که این حرکتی بسیار مثبت و لازم بود.

معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: در این ستاد از پتانسیل های بانوانی که در حوزه فرهنگ فعال هستند استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در طول این سالها دستگاه های فرهنگی بسیاری در استان کردستان در بحث حجاب و عفاف فعالیت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در هفته اخیر بیش از 30 برنامه فرهنگی در سطح استان کردستان انجام می شود، عنوان داشت: هدف بنیاد عفاف و حجاب در کشور و استان، ایجاد یک تشکیلات مستقل نیست، بلکه این بنیاد دنباله رو دستگاه های فرهنگی کشور همانند ارشاد، تبلیغات اسلامی، ستاد امر به معروف و... می باشد.

معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: از بنیاد عفاف و حجاب در استان درخواست داریم که پیگیر مطالبات فرهنگی در کردستان باشند و برنامه های مستندی در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اظهار داشت: برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تجلیل از نفرات برتر، اعمال تخفیف 20 درصدی در محصولات عفاف و حجاب، ضبط سخنرانی‌های کوتاه از روحانیون تشیع و تسنن و پخش در فضای مجازی، تجلیل از بانوان محجبه و فعالان فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه ورکشاپ و کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف و... از جمله برنامه‌های این بنیاد در کردستان است./1401/پ203/ب1

ارسال نظرات