۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۵۷۸۲۲

کمک مؤمنانه؛ آغاز توزیع ۴۵ هزار بسته ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان

کمک مؤمنانه؛ آغاز توزیع ۴۵ هزار بسته ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان
توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به تعداد ۴۵ هزار بسته بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، ظهر امروز توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به تعداد 45 هزار بسته بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان از محل بقعه متبرکه امامزاده محمد در کرمان آغاز شد.

محمدعلی روح‌اللهی مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور ما بحران‌های زیادی ‌را پشت سر گذاشته که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مثمر ثمر مردم آنها را پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: اما بحرانی که اکنون کل دنیا را در برگرفته شیوع بیماری کرونا است که به بسیاری از افراد آسیب رسانده است. در همین راستا ستاد اجرایی فرمان امام نیز در بحث مبارزه با بیماری و کمک به آسیب‌دیدگان خدمات شایسته‌ای را انجام داده است.

روح‌اللهی ادامه داد: با وجود کمبودهایی که داشتیم این ستاد اقدامات خوبی در بحث تهیه و تولید دارو و تجهیزات پزشکی و کمک به افراد آسیب‌دیده و اشتغالزایی آنها طی دو مرحله انجام داده است که در ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع شد که سهم کرمان ۲۵ هزار بسته بود و با همکاری نهادها و سمن‌های مختلف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش نیز امروز آغاز شده است که طی آن مقرر شد، ۴ میلیون بسته پروتئینی توزیع شود که سهمیه قابل ملاحظه‌ای در اختیار صنوف آسیب‌دیده نیز قرار می‌گیرد که امیدوارم که خدمت به خلق را هرگز فراموش نکنیم.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان یادآور شد: همچنین روز گذشته مقرر شد برای رفع مشکل آب شرب در هشت استان در قالب ۵۰۰ روستا با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر با تفاهمنامه‌ای که با آبفای کشور منعقد شده است، این خانوارها تا پایان سال ۹۹ از آب آشامیدنی سالم بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات