۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۵۷۸۳۶
حجت الاسلام آزادی خواه تأکید کرد؛

رفع مشکلات معیشتی اولویت فوری مجلس یازدهم

رفع مشکلات معیشتی اولویت فوری مجلس یازدهم
حجت الاسلام آزادی خواه رفع مشکلات معیشتی را اولویت فوری مجلس یازدهم دانست و گفت: مجلس درصدد است که ایرادات قانونی و مدیریتی را اصلاح و موانع اجرایی را برطرف کند.

حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره با اینکه نمایندگان دوره جدید مجلس اهتمام خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم گذاشته­ اند، گفت: قوه مجریه و دولتمردان مسؤول اصلی اجرای ایده های عملیاتی در کشور هستند که در این راستا باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

وی با بیان اینکه فوریت بالایی در مسائل معیشتی مردم وجود دارد، گفت: برخی راهکارهای پیشنهادی، زودبازده و سطحی مربوط به وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی است؛ اما در مجلس نیز در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عزم جدی دارد، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی درصدد است که مشکلات و ایرادات قانونی و مدیریتی در سیستم­ های اجرایی و اقتصادی کشور را اصلاح و موانع اجرایی را برطرف کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون اقتصادی و تجاری با رفع ناهمگونی در عرضه نهادهای دامی، تخصیص ارز دولتی و نیمایی، قطع دست دلالان از تولیدات داخلی و تسهیل اخذ مجوزهایی برای راه اندازی فعالیت های تولیدی و زود بازده بپردازد.

حجت الاسلام آزادی خواه ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی درصدد همکاری با دولتمردان و قوه قضائیه جهت ارائه و تصویب لوایح و طرح ها با فوریت بالا در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم است./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات