۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۸۷۴
حجت الاسلام میرزایی:

شورای نگهبان در گلوگاه نفوذ دشمن قرار گرفته است

شورای نگهبان در گلوگاه نفوذ دشمن قرار گرفته است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در گلوگاه نفوذ دشمن برای استحاله انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه شورای نگهبان دو وظیفه اصلی و مهم را برعهده دارد؛ گفت: نخستین وظیفه شورای نگهبان قانون اساسی نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه افزود: نخستین وظیفه شورای نگهبان این است که این نهاد وظیفه دارد تا نظارت کند بر عدم مغایرت مصوبات مجلس با قانون اساسی و همچنین عدم مغایرت مصوبات مجلس با شرع مقدس و وظیفه دوم تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وظایف شورای نگهبان در حفظ و صیانت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد انقلاب اسلامی را استحاله کند و رأیی که مردم عزیز کشور ما به جمهوری اسلامی داده‌اند از بین ببرد باید یا از مسیر تصویب قوانین برخلاف شرع و قانون وارد شود یا اینکه افرادی را وارد بدنه مدیریت و تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور کند که اینها انقلاب و نظام مقدس اسلامی را استحاله بکند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه اظهار کرد: شورای نگهبان در گلوگاه نفوذ دشمن قرار گرفته است و صیانت می‌کند از رأی مردم و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و به همین دلیل کسانی که به دنبال استحاله نظام از طریق نفوذ به بدنه مدیریتی کشور یا انجام مصوبات برخلاف مصالح مردم و کشور هستند با شورای نگهبان به دشمنی می‌پردازند و می‌خواهند مانع کار این نهاد مهم و مؤثر بشوند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات