۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۵۷۸۹۲
امام جمعه ازنا:

تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت و آرامش کارگران نقش آفرین است

تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت و آرامش کارگران نقش آفرین است
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تلاش مسؤولان در زمینه محرومیت زدایی تأکید کرد و گفت: تأمین اجتماعی در ایجاد امنیت و آرامش کارگران و محرومیت زدایی بین این قشر نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، صبح امروز در دیدار کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان ازنا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته تأمین اجتماعی، گفت: کارگران از اقشار زحمت کش جامعه هستند و رسیدگی به وضعیت این افراد ضروری است.

امام جمعه ازنا خدمت را در هر زمینه ای عبادت خواند و افزود: خدمت رسانی و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه و زحمتکش اقدامی بزرگ و ارزشمند است.

وی ادامه داد: نقش سازمان تأمین اجتماعی برای به حداقل رساندن دغدغه های درمانی کارگران و بازنشستگان تحت پوشش خدمات خود اقدامی ارزشمند بوده و باید تقویت شود.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: خدمت به اقشار ضعیف و محروم جامعه سبب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می شود و عاملی مهم برای محرومیت زدایی است.

وی تصریح کرد: در سایه خدمت رسانی به موقع و تلاش برای محرومیت زدایی در جامعه می توان امنیت و آرامش را برای اقشار ضعیف جامعه تأمین کرد و باری از مشکلات را از دوش آنان برداشت.

امام جمعه ازنا بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات مردم جامعه تأکید و بیان کرد: محرومیت زدایی مؤلفه مهم رشد و توسعه استان بوده و باید خدمت به مردم در اولویت کاری مسؤولان قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات