۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۸۸۱
امام جمعه بروجرد:

صداقت در عمل رمز موفقیت در خدمت رسانی است

صداقت در عمل رمز موفقیت در خدمت رسانی است
حجت الاسلام حسینی به رسالت خطیر روحانیت در خدمت به مردم و جامعه اشاره کرد و گفت: صداقت در عمل رمز موفقیت در خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، صبح امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: صداقت در عمل مهم ترین عامل خدمت رسانی به مردم است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسالت خطیر روحانیت در هدایت جامعه و بصیرت بخشی افزود: در این زمینه باید از فرصت های تبلیغی به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به فرصت های تبلیغی که در اختیار طلاب و روحانیت قرار دارد، ادامه داد: با بهره مندی از این فرصت ها باید آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمن آگاه ساخت و جلوی ناهنجاری ها گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تبلیغ به موقع و مؤثر مهم ترین عامل برای مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رواج این آسیب ها به کانون خانواده ها است.

وی با بیان اینکه ما با اعتقاد و دین مردم سر و کار داریم که وظیفه سنگینی است، تصریح کرد: در انجام این وظیفه خطیر باید همواره مدیریت، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار داشته باشیم و از ضروریات جامعه غافل نشویم.

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: روحانیت باید همواره پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و با بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی در این راستا اقدام کند./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات