۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۵۷۹۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تأکید کرد؛

لزوم تجمیع ظرفیت مؤسسات قرآنی و دستگاه‌ها در ترویج معارف قرآن و اهل بیت

لزوم تجمیع ظرفیت مؤسسات قرآنی و دستگاه‌ها در ترویج معارف قرآن و اهل بیت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بر لزوم تجمیع ظرفیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و دستگاه‌های دولتی در موضوع ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن استان اصفهان با تشکر از مباحث مطرح شده در جلسه گفت: طرح‌ها و روش‌های مختلفی برای حفظ قرآن کریم توسط مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت اجرا می‌شود که در خصوص آنها اطلاع رسانی و خبررسانی کامل و دقیقی انجام نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مبحث حفظ قرآن کریم در دانشگاه‌های تخصصی این رشته خاطرنشان کرد: استان اصفهان در زمینه حفظ قرآن در کشور نمونه بوده اما با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم که لازم است این مسئله در شورای فرهنگ عمومی استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تجمیع ظرفیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و دستگاه‌های دولتی در موضوع ترویج معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام تصریح کرد: کار برای قرآن کار برای خدا است همان طور که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند که بهترین امت من کسانی هستند که قرآن بیاموزند و به دیگران یاد بدهند.

حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سفر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کاشان گفت: در این سفر با توجه به فعالیت‌های موثر و قوی کاشان در حوزه نهج البلاغه مقرر شد این شهر به عنوان پایتخت نهج البلاغه به مدت دو سال در کشور انتخاب شود.

خاطرنشان می‌شود، کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن استان اصفهان با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های عضو 23 تیرماه در دفتر مدیرکل برگزار شد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات