۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۵۷۹۳۹
حجت الاسلام نصیرایی:

وزارتخانه‌های ارشاد و ارتباطات کوتاهی زیادی در بحث فضای مجازی داشته اند

وزارتخانه‌های ارشاد و ارتباطات کوتاهی زیادی در بحث فضای مجازی داشته اند
نماینده مجلس با بیان اینکه وزارتخانه‌های ارشاد و ارتباطات در بحث فضای مجازی کوتاهی داشته اند، گفت: شاهد کوتاهی‌های جدی این دو وزارت در انجام وظایفشان در این حوزه هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای مجازی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه افراد فعال در حوزه فضای مجازی و همچنین مسؤولان مربوطه در این حوزه گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه محتوایی و فنی به اعضای کمیسیون ارائه کردند که گزارشات حاکی از وجود مشکلات جدی در هر دو بخش بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: واقعیت امر این است که با وجود این که قانون مسؤولیت وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدیریت محتوایی فضای مجازی و مدیریت وزارت ارتباطات در بخش فنی فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص کرده، شاهد کوتاهی‌های جدی این دو وزارتخانه در انجام وظایفشان در این حوزه هستیم.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد طی جلسات آینده از دیگر مسؤولان و کارشناسان برای ارائه گزارش دعوت به عمل آید و نهایتا بسته جامعی در ارتباط با رفع مشکلات حوزه فضای مجازی چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت تدوین و با قید فوریت در دستورکار قرار گیرد./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات