۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۵۸۰۵۴
امام جمعه همدان:

مشکلات مدیریتی کشور با بهره گیری از ظرفیت های بسیج حل می شود

مشکلات مدیریتی کشور با بهره گیری از ظرفیت های بسیج حل می شود
امام جمعه همدان گفت: بسیج پتانسیل بسیار عظیمی در کشور است که با بهره گیری از این ظرفیت می توانیم خلأ مدیریتی در کشور را حل کنیم و زمینه ساز تحول در نظام باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع سرمربیان اقشار بسیج در همدان اظهار داشت: برای تدوام روند رو به رشد انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروهای انقلابی، و متعهد به انقلاب و نظام هستیم.

امام جمعه همدان گفت: البته این مهم را نیز باید یادآوری کرد که فرد متعهد و انقلابی باید کارآیی خود را نیز داشته باشد و بتواند در بحث مدیریت حرفت هایی برای گفتن داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: در حال حاضر بسیج به عنوان نیرویی مخلص و مردمی بیشترین ظرفیت در این حوزه را دارد و می تواند در حوزه  های مختلف کشور نقش کلیدی و حساسی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: از سوی دیگر باید نخبگان و جوانان مستعد را در کشور و استان شناسایی کنیم، زیرا با وجود این قشر مسأله مدیریتی در مملکت حل می شود.

امام جمعه همدان گفت: یکی از مشکلات حال حاضر در کشور عدم توجه لازم و کافی به مسأله کادر سازی است زیرا باید گفت که گلایه‌هایی که در نهادهای مختلف وجود دارد بیشتر در بین مدیرانی است که ارتباط مستقیم با مردم دارند و در لایه‌های زیرین هستند.

این استاد حوزوی ادامه داد: باید با شناسایی افراد با تقوا و نیز با توان مدیریتی بخش از مشکلات جامعه اسلامی را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار داشت: به جرأت می توان گفت که بسیج پتانسیل بسیار عظیمی در کشور است که با بهره گیری از این ظرفیت می توانیم خلأ مدیریتی در کشور را حل کنیم و زمینه ساز تحول در نظام باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان داشت: اکنون زمان آن است که نیروی مطالبه گر مردمی از سطح جامعه به عرصه های مدیریتی ورود پیدا کند و خوشبختانه در این قضیه ظرفیت های بسیار خوبی داریم که باید بتوانیم این ظرفیت ها را شناسایی کنیم./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات