۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۵۸۰۶۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

دوری از موازی کاری لازمه تبلیغ موفق است

دوری از موازی کاری لازمه تبلیغ موفق است
حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت دوری از موازی کاری در عرصه تبلیغ تاکید کرد و گفت: در این راستا نهادهای فرهنگی تبلیغی باید هماهنگی داشته باشند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت تبلیغ و نقش آفرینی در این زمینه، بیان داشت: تبلیغ مهم ترین عامل در ارتقای فرهنگ دینی جامعه و نهادینه سازی ارزش ها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری در عرصه تبلیغ تاکید کرد و اظهار داشت: نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای جلوگیری از موازی کاری در عرصه تبلیغ باید هماهنگی و انسجام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقوبت برنامه های تبلیغی نیازمند برنامه ریزی، هماهنگی و مدیریت است، باید از ظرفیت های تبلیغی به بهترین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام ولی پور ادامه داد: تبلیغ کارآمد و نتیجه بخش باید با همفکری و هماهنگی دستگاه های اجرایی صورت گیرد و از ظرفیت نخبگان، طلاب و روحانیان استفاده شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب فرصت های تبلیغی بیشتری در اختیار است، گفت: از این فرصت ها باید در زمینه تداوم راه انقلاب و نهادینه سازی ارزش ها و باورهای دینی اعتقادی، تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز با برنامه بریزی به بهترین شکل استفاده شود.

وی عنوان داشت: تربیت نسلی انقلابی لازمه مصون سازی جامعه در برابر آسیب ها و هجمه های فرهنگی است و در خنثی سازی دسیسه های دشمن در جنگ نرم نقش آفرین است./۹۴۵۱/ت310/ب1

ارسال نظرات