۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۰۱۶
مدیر عامل مؤسسه نهج البلاغه اصفهان:

نیازمند مدیریت استراتژیک و فرماندهی واحد در عرصه تبلیغ هستیم

نیازمند مدیریت استراتژیک و فرماندهی واحد در عرصه تبلیغ هستیم
حجت الاسلام بیگی با بیان اینکه حوزه علمیه مرجع تولید محتوای تبلیغی است، گفت: در عرصه تبلیغ نیازمند یک مدیریت واحد و استراتژیک هستیم.

حجت الاسلام علی اصغر بیگی مدیرعامل مؤسسه نهج البلاغه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه هرکاری اگر مدیریت صحیح و جامع نداشته باشد با مشکل مواجه خواهد شد، گفت: اگر برای تبلیغ یک برنامه استراتژیک طراحی کنیم و براساس همین استراتژی و برنامه‌ای که تعیین شده است کار کنیم شاهد موفقیت‌های چشمگیر در عرصه تبلیغی خواهیم بود.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت فرماندهی واحد و تقسیم کارها در عرصه تبلیغ توسط یک مدیریت واحد و جامع، اظهار کرد: موازی کاری‌ها و مشکلاتی که در عرصه تبلیغ می بینم شاهد بر نبود یک فرماندهی واحد در عرصه تبلیغ دین است، نبود این فرماندهی ساماندهی عرصه تبلیغ را سخت کرده و مانع می‌شود حتی کارهای کوچک تبلیغی بدون مشکل پیش برود.

مدیر عامل مؤسسه نهج البلاغه اصفهان موازی کاری و هدررفت انرژی و ظرفیت‌ها و هزینه‌های مازاد را دارای ریشه در نبود مدیریت واحد و برنامه استراتژیک تبلیغ برشمرد و تصریح کرد: حتی گاهی موازی کاری‌ها سبب خنثی سازی بعضی کارهای انجام شده می‌شود، در صورتی که اگر یک مدیریت استراتژیک در عرصه تبلیغ وجود داشته باشد شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

حوزه علمیه مرجع تولید محتوای تبلیغی است

حجت الاسلام بیگی فرماندهی متمرکز و مستقل از نهادهای دولتی و حکومتی را عامل مهمی در ساماندهی مسائل مختلف عرصه تبلیغ دانست و خاطرنشان کرد: ده‌ها ارگان در عرصه تبلیغ فعالیت دارند و متأسفانه به دلیل نبود یک مدیریت و فرماندهی واحد نمی‌توانند به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.

وی پیرامون رسالت حوزه‌های علمیه در عرصه تبلیغ گفت: حوزه‌های علمیه می‌تواند یک مرجع و مادر در عرصه تولید محتوا تبلیغی باشد، بخش محتوایی و آموزش‌های تبلیغی باید برگرفته از تعالیم و دروس حوزه های علمیه باشد و اگر یک ساماندهی صحیح در این خصوص انجام بگیرد قطعا شاهد نتایج مطلوبی در ساماندهی تبلیغ خواهیم بود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات