۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۵۸۰۹۳
حجت الاسلام زهرایی:

طلاب و مبلغان مساجد در خط مقدم جهاد هستند

طلاب و مبلغان مساجد در خط مقدم جهاد هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طلاب و مبلغان در خط مقدم جهاد هستند، به‌عنوان یک عرصه تبلیغی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، محمد حبیب الله پورزرشکی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قزوین با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی ضمن دیدار و عرض تبریک انتصاب وی، بر ضرورت اقدامات جهادی برای ترویج و نشر فرهنگ مهدویت تأکید و خواستار توجه ویژه طلاب و مبلغان دینی در حوزه مهدویت شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قزوین عنوان کرد: شناخت فرقه‌های انحرافی و مبارزه علمی و فرهنگی با آن‌ها و ترویج و نشر فرهنگ مهدویت از اهداف مهم این بنیاد است.

وی خاطرنشان کرد: تألیف کتب علمی و محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت و توزیع آن بخش دیگری از اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) است.

محمد حبیب الله پورزرشکی بیان کرد: از مسئولان و فعالان فرهنگی و حوزوی قزوین تقاضا داریم برای ترویج مبانی فرهنگی و علمی مهدویت در استان قزوین به صورت تخصصی فعالیت کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی که جهان در مقابل ویروس کرونا ناتوان شده، قطعا بشریت درک بهتری از ربوبیت خداوند و ضرورت عبودیت خواهد داشت و این مسئله اگر با فرهنگ مهدویت و انتظار پیوند خورده و به درستی برای جوامع تبیین شود می‌تواند پیامدهای بسیار مثبتی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز که بیش از هر زمانی مردم نیازمند همدلی، همکاری و یاری هستند تا بتوانند بر این بیماری همه گیر غلبه کنند.

وی تصریح کرد: طلاب و مبلغین و در واقع مساجد در خط مقدم جهاد هستند و شاهد اقدامات بسیار ارزنده‌ای در زمینه مبارزه با کرونا بوده ایم، این فرصت مهم می‌تواند به‌عنوان یک عرصه تبلیغی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه داشته باشد.

زهرایی در پایان گفت: طلاب و روحانیون و مبلغین با در نظر گرفتن اهمیت توجه دادن بیشتر مردم به معارف مهدوی در کنار اقدامات جهادی خود به ترویج و نشر فرهنگ مهدویت بپردازند./955/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
احسنت بر شما باد
0
0