۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۸۱۲۰
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد خبر داد؛

فرصتی ویژه برای طلاب جهادی / نگران امتحانات و انتخاب درس نباشید

فرصتی ویژه برای طلاب جهادی / نگران امتحانات و انتخاب درس نباشید
معاون آموزش حوزه‌های علمیه حرکت طلاب جهادی را آبرویی برای حوزه‌های علمیه عنوان کرد و گفت: به حال این عزیزان غبطه می‌خوریم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حرکت جهادی طلاب را یک وظیفه و فضیلت عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت جهادی طلاب در کمک به بیماران کرونایی یک جهاد با نفس است.

وی خدمت طلاب جهادی را آبرویی برای حوزه های علمیه دانست و خاطر نشان کرد: ما در جلسات به طلاب جهادی افتخار می کنیم و آنان را دست پرورده حوزه های علمیه و شاگردان مکتب اهل بیت علیه السلام معرفی می کنیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه حرکت جهادی را، کاری بار ارزش عنوان کرد که قابل ارزش گذاریی نیست و اظهار کرد: غبطه می خوریم که به جهت مشغله ها توفیق خدمت نداریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت موفقیت طلاب جهادی در دست یابی به درجات علمی گفت: ان شاء الله طلاب جهادی به برکت تقوایی که دارند و بر اساس آیه وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ وَيُعَلِّمُكُمُ اللَّهُ به درجات علمی دست خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد نسبت به همکاری آموزش حوزه های علمیه با طلاب جهادی به جهت عدم شرکت در دروس و امتحانات عنوان کرد: طلاب جهادی، بیماران کرونایی و کسانی که با دلایل موجه امتحان نداده اند، فرصت دارند در آزمون های مرداد ماه و شهریور ماه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برخی در این فرصت ها نیز ممکن است موفق به شرکت در امتحانات نشوند اظهار کرد: این دست از طلاب می توانند در امتحانات ارتقایی که در سال تحصیلی برگزار می شود، شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه اطمینان داد: برای انتخاب درس در سال آینده با آنان همکاری خواهد شد تا با مشکلی رو به رو نشوند./1370/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طاها
Iran, Islamic Republic of
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
واقعن این حرفهای که میزنید عمل میکنید فک نمیکنم چندین چند سال همش حرف فقط زده شده
0
0