۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۵۸۳۴۷

«قلعه محافظان» در بازار کتاب

«قلعه محافظان» در بازار کتاب
رمان «قلعه محافظان»، نوشته فاطمه مسعودی توسط انتشارات کتابستان برای دومین‌بار منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات کتابستان رمان «قلعه محافظان» ویژه گروه سنی نوجوان را برای دومین‌بار منتشر کرد. درباره کتاب آمده است: «ارمیا، سورن، هانا و دایان، چهار پرنده‌ای بودند که معجزه‌وار از دنیای مردگان بازگشتند. آنها تصمیم گرفتند قلعه محافظان را بنا کنند تا با تربیت نگهبانان جدید، آموزگاران و راهنمایانی علیه لشکر تاریکی باشند.

سال‌ها از ساخته شدن قلعه محافظان گذشته است. ارمیا و هانا به شکل مرموزی مرده‌اند و سورن ناپدید شده است. در آزمون امسال، یک شرکت‌کننده توجه همه را به خود جلب کرده است؛ بُرنا، نواده ارمیا. اما برنا نشانی از شایستگی به همراه ندارد.

گرچه این تمام ماجرا این نیست. وارد شدن به جنگل تاریکی، حتی آغاز ماجرا هم حساب نمی‌شود. او باید راز مرگ ارمیا را کشف کند. باید بال بزند تا علی را پیدا کند. ارمیا فکر می‌کند این بایدها برایش زیاد است اما وقتی راز مرگ جد بزرگش را پیدا کند دنیا همانند قبل خواهد ماند؟»

فاطمه مسعودی نویسنده کتاب در این رمان تلاش کرده تا بعدی دیگر از واقع‌گرایی را به مخاطب نوجوان ارائه کند‌، مسعودی با الهام از داستان چهار پرنده‌ای که خداوند در زمان ابراهیم خلیل الله(ع) آنها را زنده کرد‌، به این داستان پرداخته است.

این کتاب در 176 صفحه و با قیمت 26 هزار تومان روانه بازار شده است./925/د102/ب1

منبع: منانشر

ارسال نظرات