۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۵۸۴۰۳
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس در ۳۱ استان راه اندازی شود

موزه دفاع مقدس در ۳۱ استان راه اندازی شود
قاسم زاده بر ضرورت راه اندازی موزه دفاع مقدس در ۳۱ استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت دفاع مقدس در تقویت فرهنگ استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد فهمیده قاسم زاده، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع دفاع مقدس لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند بوده که صدها سال قابل استفاده است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: باید از گنجینه دفاع مقدس در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدیدات فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس می تواند همه تاریخ را تغذیه کند، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مختلف، چاپ کتاب و کتابخوانی، راه اندازی نهضت خاطره گویی و تاریخ شفاهی تاریخ دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرد و بین نسل امروز تبیین و برای نسل آینده انتقال داد.

قاسم زاده تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باید در همه استان ها موزه دفاع مقدس را بسازد و از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران در مسیر وحدت افزایی استفاده شود.

قاسم زاده اوج کار فرهنگ دفاع مقدس را در چهل سالگی آن عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات