۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۵۸۴۲۸
عضو هیأت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

دستگاه قضا بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای با آشوبگران برخورد قاطع کند

دستگاه قضا بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای با آشوبگران برخورد قاطع کند
حجت الاسلام ملک زاده به تببین تفاوت‌های اعتراض مدنی و اغتشاش پرداخت و گفت: قوه قضائیه بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای با آشوبگران برخورد قاطع انجام دهد.

حجت الاسلام محمد ملک زاده، عضو هیأت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمایت رسانه های معاند از تروریستها و مجرمان امنیتی داخل کشور گفت: معاندان خارجی و نفوذیهای داخلی با ایجاد جو و هیاهوی رسانه ای، افراد محکوم به اعدام را معترض مدنی جلوه میدهند.

وی اعتراض مدنی را با حملات تروریستی و اغتشاش متفاوت خواند و ابراز داشت: در غرب، کسانی که علیه امنیت ملی و جامعه اقدام کنند؛ مجرم امنیتی محسوب شده و محکومیتهای سختی برای آنها در نظر گرفته میشود.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به جرائم امنیتی باند سه نفره محکوم به اعدام اشاره کرد و یادآور شد: این افراد به دلیل سرقت مسلحانه و تخریب اموال عمومی، محکوم به اعدام محکوم شدند؛ نه این که حکم آنها جهت اعتراض به گرانی بنزین و کالاها این حکم برای آنها صادر نشده است.

حجت الاسلام ملک زاده ابراز داشت: باید قوه قضاییه بدون توجه به هیاهوها و جنجال های رسانه ای با اغتشاشگران و آشوبگرانی که جو امنیتی جامعه را برهم می زنند، برخورد قاطع انجام دهد.

وی به تبیین تفاوت های جرم سیاسی و جرم امنیتی پرداخت و بیان کرد: در هیچ کشوری، افرادی که سرقت مسلحانه، تخریب اموال عمومی و اغتشاش در جامعه دارند، مجرم سیاسی محسوب نمیشوند؛ بلکه مجرمان امنیتی هستند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ابراز داشت: رسانه های غربی برای افزایش مخاطبان خود، مجرمان امنیتی کشور را معترضان عادی جلوه می دهند که در اعتراضات مسالمت آمیز برای گرانی بنزین شرکت کرده اند؛ در حالی که آنها با اغتشاش گری و تخریب اموال عمومی سبب برهم زدن نظام جامعه شده اند./998/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
تارا
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
ماکه فقط دروغ شنیدیم ودزدی ازمسئولین دیدیم واگه این دروغ نباشه که مسئولین ازگرسنگی میمیرند.
0
0