۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۸۴۶۸

عصر اندیشه بیست و سوم در تب و تاب کرونا

عصر اندیشه بیست و سوم در تب و تاب کرونا
مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه بیست و سومین شماره خود را طی روزهای آینده روانه پیشخوان مطبوعات سراسر کشور خواهد کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه بیست و سومین شماره خود را به سردبیری روح‌الامین سعیدی طی روزهای آینده روانه پیشخوان مطبوعات سراسر کشور خواهد کرد. حال و هوای مطالب این شماره مجله متأثر از اوضاع کنونی ایران و جهان، کرونایی است که طرح جلد مجله نیز بر همین نکته دلالت دارد.

عصر اندیشه در پرونده ویژه خود با عنوان «الهیات رنج» به بررسی چالش دین و کرونا پرداخته و تلاش کرده است در گفت‌وگو با کارشناسان دینی پاسخگوی شبهات مطرح‌شده در این زمینه باشد. عصر اندیشه همچنین در بخش بین‌المللی خود پرونده مفصل و مبسوطی را برای تحلیل وضعیت نظام جهانی در دوره پساکرونا گشوده است که چند مصاحبه خارجی از جمله با پروفسور اندرو لینک‌لیتر و شیرین هانتر از بخش‌های خواندنی آن به نظر می‌رسد.

پرونده دیگر عصر اندیشه به تحلیلی بر آرمان‌گرایی در انقلاب فرانسه در قیاس با انقلاب ایران اختصاص دارد. مجله همچنین بحث موجزی را در خصوص اکران‌های آنلاین فیلم‌های سینما در دوره پساکرونا و تأثیرات احتمالی آن بر ماهیت سینما به میان کشیده است.

⁦⁩نسخه مکتوب مجله به زودی در سراسر کشور توزیع می‌شود./1370/د102/ف

عصر اندیشه بیست و سوم در تب و تاب کرونا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
در این باره بیشتر اطلاع رسانی نمایید.
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
جدیدا عصر اندیشه اومده زیر نظر حوزه علمیه که خبرش رو سرویس حوزه روحانیت خبرگزاری رسا کار می‌کنه؟؟
1
0