۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۸۵۴۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

مشارکت هیأت‌های مذهبی کاشان در کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا

مشارکت هیأت‌های مذهبی کاشان در کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا
حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به مشارکت هیئات در کمک به نیازمندان گفت: برخی از مشاغل آسیب دیده از کرونا هنوزبه شرایط قبل از شیوع کرونا برنگشته و نیاز به کمک و حمایت دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت اسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر امروز درنشست هماهنگی و برنامه ریزی برای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در کاشان، گفت: برخی از مشاغل هنوز هم به شرایط قبل از شیوع کرونا برنگشته اند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اعلام کرد برخی از مشاغل هنوز نیاز به حمایت دارند.

وی افزود: هیئات مذهبی در ایام محرم نیز حمایت‌های خود از افراد آسیب دیده از ویروس کرونا را همچنان ادامه خواهند داد و فعالیت‌های هیئات مذهبی در کاشان هیچگاه تعطیل نخواهد شد.

به گفته وی هیئات مذهبی در کاشان در اعیاد، جشن‌ها و عزاداری محرم بدون تجمع و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با استفاده از فضا‌های نوآوری فعال خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات کاشان با تأکید بر اینکه حضور هیئات مذهبی در صحنه سبب تشویق و ترغیب خیرین و حمایت از نیازمندان جامعه خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: مردم و خیرین در راه کمک به مردم و نیازمندان جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید، کسی که بتواند حقی را برای خدا انجام دهد، اما در انجام آن کوتاهی کند، دو برابر آن حق را در راه باطل هزینه خواهد کرد.

وی در ادامه از کمک یکصد میلیارد ریالی هیئات مذهبی کاشان به نیازمندان و خانواده‌های مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع کرونا تا انتهای ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: این کمک‌ها شامل ۲۰ هزار بسته غذایی، ۱۰۰ هزار پک بهداشتی، ۹۰ هزار میان وعده غذایی برای بهبود یافتگان بیماری کرونا و بیماران بستری و ۱۵۰ هزار وعده غذایی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه ۱۲۰ هیات مذهبی کاشان در موج نخست شیوع ویروس کرونا برای کمک به نیازمندان و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها فعالیت داشتند گفت: طی این مدت ۲۵۰ روحانی نیز در امور ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و تغسیل اموات کرونایی همکاری داشتند./۱۳۰۷/پ210/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات