۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۵۸۵۴۴
رییس تبلیغات اسلامی بشرویه:

تلویزیون اینترنتی ویژه هیئات مذهبی در بشرویه راه‌اندازی شد

تلویزیون اینترنتی ویژه هیئات مذهبی در بشرویه راه‌اندازی شد
حجت‌الاسلام بهشتی فر با اشاره به فعالیت‌های نهاد تبلیغات اسلامی در ایام کرونا، از راه‌اندازی و فعالیت تلویزیون اینترنتی ویژه هیئات مذهبی در شهرستان بشرویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، شامگاه امروز در نشست برنامه‌ریزی ستاد محرم ۱۴۴۲ هجری قمری، با اشاره به ضرورت برگزاری شایسته برنامه‌های این ایام، از پخش مراسم هیئات مذهبی شهرستان بشرویه از طریق تلویدئو اینترنتی خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال مراسم مذهبی و اعیاد اسلامی هیئات مذهبی شهرستان بشرویه از طریق تلویدئو اینترنتی پخش زنده خواهد داشت، از راه‌اندازی و فعالیت تلویزیون اینترنتی ویژه هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام بهشتی فر گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا که برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز مانند بسیاری دیگر از فعالیت‌ها در کشور تعطیل شده است، کمیته فضای مجازی هیئات مذهبی شهرستان با راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و ساخت نرم‌افزار مربوطه، طرحی با عنوان «خانه تک‌تک ما ساده‌ترین هیئت شد» را با همکاری جوانان بااستعداد و اداره تبلیغات اسلامی در راستای تقویت مباحث دینی و قطع نشدن ارتباط محبان با اهل‌بیت (ع) در فضای مجازی، اجرایی کرده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها که از میلاد امام علی (ع) آغازشده است، تا زمانی که شیوع این ویروس ادامه داشته باشد، ادامه خواهد داشت و به مناسبت‌های مختلف مذهبی توسط کمیته فضای مجازی هیئات مذهبی با همکاری کانون مداحان و شاعران آیینی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کمیته همچنین در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، برای متوفیانی که در این ایام به رحمت خدا رفته‌اند، مجالس ترحیم را به‌صورت مجازی و با تشکیل گروهی با عنوان «ترحیم آنلاین» برگزار می‌کند که قرائت قرآن و مداحی و سخنرانی از برنامه‌های ویژه این گروه در این‌گونه مراسم است.

حجت‌الاسلام بهشتی فر همچنین از برگزاری مراسم ادعیه و توسل توسط کمیته فضای مجازی هیئات مذهبی با همکاری کانون مداحان و شاعران آیینی در این ایام خبر داد و افزود: شهروندان شهرستان بشرویه از این برنامه‌ها استقبال خوب و چشمگیری داشته‌اند./9314/پ210/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات