۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۵۸۵۵۶
حزب الله:

برنامه‌هایی برای تقویت وحدت و غلبه بر تحریم‌های آمریکا داریم

برنامه‌هایی برای تقویت وحدت و غلبه بر تحریم‌های آمریکا داریم
نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت که برنامه‌هایی برای ایجاد وحدت ملی در لبنان و به کارگیری ساز و کارهای غلبه بر فشارهای آمریکا وجود دارد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد رعد» رییس فراکسیون «وفاداری به مقاومت»(وابسته به حزب الله) امروز به همراه شمار دیگری از اعضای این فراکسیون به دیدار نبیه بری رییس پارلمان این کشور رفتند تا پیشنهادهای این فراکسیون برای کمک به حل بحران اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند.
 محمد رعد پس از این دیدار گفت: صرف نظر از علل داخلی و شناخته شده بحران اقتصادی کشور، عواملی هم با تحریم‌های تحمیلی علیه لبنان از سوی طرف‌هایی بیگانه مرتبط است که آنها هم شناخته شده هستند؛ طرف‌هایی که گرداننده تروریسم اسرائیلی و حامی پروژه‌های توسعه طلبانه اسرائیل در لبنان و منطقه هستند.
نماینده حزب الله در پارلمان لبنان وحدت لبنانی‌ها را اساس مقابله با توطئه‌های بیگانگان خواند و گفت: «ما درصدد ایجاد یک وحدت ملی جامعی هستیم که از طریق آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کرده و حاکمیت ملی خود را حفظ کنیم».
رعد با اشاره به اینکه در دیدار با رییس پارلمان به بررسی اوضاع سیاسی لبنان هم پرداخته شده است، گفت: نبیه بری به اوضاع پیش رو بدبین نیست و سعی در کمک به ما دارد تا برنامه‌ها و ساز و کارهایی را ایجاد کنیم که ما را به راه حل‌هایی برای کاستن از رنج و سختی شهروندان سوق دهد و در عین حال پس اندازهای مردم در بانک‌ها را هم حفظ کنیم و چرخ اقتصاد بار دیگر به گردش درآید.
ارسال نظرات