۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۵۸۵۹۹
امام جمعه دهدشت:

هیاهوی تبلیغاتی دشمن مسیر قوه قضائیه را تغییر نخواهد داد

هیاهوی تبلیغاتی دشمن مسیر قوه قضائیه را تغییر نخواهد داد
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: امروز قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با فساد به خوبی می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین تکریم و تجلیل از خدمات ۱۰ساله رئیس دادگستری شهرستان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب و تدابیر امام فرمان تاسیس یکی از مهمترین دستگاه‌هایی که به سمت و سوی اسلامی، دینی،  شرعی و با نگاه و تفکر شیعه است، صادر شد.

امام جمعه دهدشت گفت: دشمن وقتی فعالیت‌های گسترده نهادهای متدین را دید حذف یاران امام از جمله شهید بهشتی را آغاز کرد توطئه‌های دشمن اما خللی در به روند پرافتخار دستگاه قضائی وارد نکرد.

وی اضافه کرد: امروز قوه قضاییه دستگاه نا امید کننده دشمن و در خط مقدم مبارزه با فساد است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه سالیان سال برای تخریب این دستگاه تلاش شد، تصریح کرد: اتهامات روزانه به قوه قضاییه نشانه این است که راه را درست می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن نگران به خطر افتادن منافع خود و منافع جیره خوارانش شده است، گفت: بنابراین تلاش دارد مقابله کند تصور این است که با جنگ تبلیغاتی جلوی مقابله با فساد گرفته شود ولی عزم رئیس قوه قضائیه جزم بر این است که مسئله فساد را برچیند.

امام جمعه دهدشت افزود: هیاهوی تبلیغاتی دشمن برای عدم موفقیت دستگاه قضا به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز خط مقدم مبارزه با فساد دست قوه قضائیه است  گفت: همه باید کمک کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: مردم نگران فساد و تبعیض‌اند توقع این است قوه قضائیه با بکار گماردن جوانان توانمند، کاردان متدین و انقلابی فضای مبارزه با فساد را را گسترده‌تر کند.

امام جمعه دهدشت گفت: متینگ سیاسی منافقان  به عقب نشینی قوه قضائیه نخواهد رسید.

وی بیان داشت: از کسانی که برای اعدام‌ها دلسوزی می‌کنند زمانی که به جرم سیاه پوست بودن اشخاص پا بر گلو گذاشتند صدایی نیامد اما در جمهوری اسلامی اگر گربه‌ای زیر چرخ ماشبن برود دادشان بلند می‌شود چون به واسطه انقلاب و رویش‌های انقلاب و تربیت شدگان مکتب روح الله منافع دشمن به خطر افتاده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: دشمن چاره ای جز عوض کردن جای شهید و جلاد ندارد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیت گرفتن سند افتخار است، افزود: اگر این مسؤولیت همراه با خدمت صادقانه باشد هر لحظه آن به منزله عبادت است./1399/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات