۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۸۶۸۵

نتیجه جلسه دوم بررسی سؤال از رییس جمهور از زبان سخنگوی مجلس

نتیجه جلسه دوم بررسی سؤال از رییس جمهور از زبان سخنگوی مجلس
سخنگوی هیأت رییسه مجلس نشست روز گذشته این هیأت با طراحان سؤال از رییس جمهور را تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک روز گذشته هیأت رییسه با طراحان سوال از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ، گفت: در این نشست مشترک پس از استماع نظرات، به جمع بندی ونتیجه نرسیدیم.

وی با بیان اینکه جلسه مذکور دومین نشست مشترک هیأت رییسه با طراحان سوال از رییس جمهور بود که به جمع بندی و نتیجه در اینباره منجر نشد ، افزود: لذا بررسی و جمع بندی در این باره به جلسه بعدی هیأت رییسه موکول شد.

سخنگوی هیأت‌رییسه مجلس ادامه داد: در صورتی که در جلسه بعدی ، طراحان سوال قانع نشوند طرح سوال از رییس جمهور در جلسه علنی اعلام وصول شده و از سوی رئیس مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود.

فرهنگی بیان داشت: در صورت اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور و ارجاع آن به کمیسیون مربوطه رئیس جمهور نمایندگان خود را معرفی کرده و موضوع در کمیسیون بررسی و گزارش آن به هیأت‌رییسه ارجاع می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به انتخاب زاکانی به عنوان رییس مرکز پژوهش های مجلس بیان داشت:همچنین قرار است در جلسه بعدی هیأت رییسه آقای زاکانی برنامه های خود را به اعضا ارائه کند.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس درباره زمان برگزاری جلسه بعدی هیأت رییسه، بیان داشت: جلسه بعدی هیأت رییسه هفته آینده برگزار می شود اما ممکن است با توجه به اینکه هفته آینده نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه می روند، جلسه بعدی هیأت رییسه پس از سرکشی به حوزه های انتخابیه برگزار شود./841/د102/ق

ارسال نظرات