۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۸۷۰۴
طرح الحاق کرانه باختری (3)؛

شیخ التریکی: وجود ولی فقیه در راس محور مقاومت به معنی نابودی معامله قرن است

شیخ التریکی: وجود ولی فقیه در راس محور مقاومت به معنی نابودی معامله قرن است
مدیر مجلس فرهنگ و تبلیغات اسلامی لندن بیان کرد: طرح رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، برای برگزاری همه پرسی در فلسطین بسیار عادلانه و منصفانه است.
حجت الاسلام شیخ حسن علی التریکی مدیر مجلس فرهنگ و تبلیغات اسلامی لندن در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، پیرامون توطئه آمریکا، یعنی معامله قرن، ابراز داشت: رؤسای جمهور قبلی آمریکا از علنی کردن چهره پلید وزشت خود در تایید اشغالگری صهوینیست ها و تجاوز به اراضی فلسطینی ها می ترسیدند، اما ترامپ در کمال وقاحت قدس را پایتخت رژیم صهوینیستی اعلام کرد. سالی تاریخی در پیشرو داریم زیرا قدرت پوشالی آمریکا، به انتها رسیده و این کشور در لبه پرتگاه قرار دارد، باید گفت آمریکا ناتوان از تامین امنیت خود و کنترل منطقه است.
وی بیان کرد: پیشنهاد رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای «حفظه الله» مبنی بر برگزاری همه پرسی در فلسطین، بسیار عادلانه، منصفانه و نشان دهنده حکمت بسیار ایشان است. اما طرح اشغالگران صهیونیست و آمریکایی ها غیر عادلانه و غیر منطقی است و به لطف خدا  در روزهای آینده اثبات خواهد شد که اراده مردم قوی تر از قدرت مستکبران است و ما ایمان داریم که آزادی فلسطین به زودی محقق خواهد شد.
شیخ حسن علی التریکی اظهار داشت: معامله قرن رویای صهیونیست های احمق است که قصد بر آورده شدن آن را دارند و ما یقین داریم که این معامله محقق نمی شود، زیرا اراده امت و مردم قوی تر از تصمیمات مجرمان است.
دبیر کل انجمن وحدت اسلامی با اشاره به امکان اتحاد کشور های عربی در مواجهه با تصمیم آمریکایی ها در مقابل معامله قرن بیان کرد: اگر از امکان صحبت می کنیم، قصد ما کشور های که تحت اشراف استکبار می باشند، نیست. بلکه کشور های اندک دیگر است و انتظار ما از ملت ها و مردم آزاده ای است که در مقابل زور گویی می ایستند و دغدغه مسئله فلسطین را دارند. باید گفت که قضیه فلسطین برای مسلمانان جهان مساله اول است و ما خواستار فلسطینی از نهر تا بحر هستیم.
وی خاطر نشان کرد: اگر این معامله خدای نکرده به نتیجه برسد به معنای آغاز غصب مناطق و کشور های دیگر و سیطره به ثروت ها و مقدسات اسلامی است و نخستین کسانی که باید مجازات شوند، حکام عربی هستند که در مواجهه با این اشغالگری سکوت کردند.
شیخ حسن التریکی افزود: شکی نیست که وجود ولی فقیه در راس محور مقاومت و وجود سید حسن نصرالله پشت قهرمانانی که پیروزی های بزرگی را خلق کردند، ارزشمند است. آنها توانستند تصمیمات آمریکا را باطل کنند و مانع پایتخت شدن قدس برای رژیم صهیونیستی شوند.
ارسال نظرات