۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۵۸۹۴۰
طرح الحاق کرانه باختری (5)؛

شیخ قطان: با پشتوانه امام خامنه ای و حسن نصرالله، معامله قرن محقق نمی شود

شیخ قطان: با پشتوانه امام خامنه ای و حسن نصرالله، معامله قرن محقق نمی شود
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با بیان اینکه معامله قرن مرده متولد شده است، خاطرنشان کرد: با وجود رهبری امام خامنه ای و سید حسن نصر الله، معامله قرن محقق نمی شود.
شیخ احمد قطان رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، پیرامون توطئه آمریکا، یعنی معامله قرن، ابراز داشت: شکی نیست که دولت ترامپ برای رضایت رژیم صهیونیستی و یهودیان غاصب این طرح را پیشنهاد داده است و آنها در تلاش برای تصاحب کل منطقه از بحر تا نهر هستند، اما ما می گوییم که این معامله مرده متولد شده است و مردم و نیروهای مقاومت از تصویب این معامله رضایت ندارند و به خواست خدا همه فلسطین از بحر تا نهر آزاد خواهد شد.
وی افزود: ما از کشور های عربی که متاسفانه هم راستا با رژیم صهیونیستی هستند، انتظاری نداریم، اما می گوییم حاکمان این کشورها کسانی هستند که با طاغوت سازش و علیه فلسطین خیانت و توطئه می کنند و مردم و تاریخ آنها را لعنت خواهند کرد.
شیخ احمد قطان با توجه به پیشنهادات ایران برای حل مشکل فلسطین، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تلاش های خود را برای یافتن راه حل و جلوگیری از هر درگیری در جهان، به ویژه منطقه انجام می دهد و ما معتقدیم که ایران به دنبال وحدت بین مسلمانان است و از همه جنبش های مقاومت به ویژه در فلسطین پشتیبانی می کند و مرکزیت این تصمیمات رهبر و مردم ایران هستند که از فلسطین حمایت می کنند.
وی بیان کرد: اگر معامله قرن به نتیجه برسد آثار بد و منفی را بر جهان عرب و کشور های اسلامی شاهد خواهیم بود به طوری که هویت فلسطینی ها و حق بازگشت پناهنده ها از بین خواهد رفت.
رییس جمیعت قولنا و العمل لبنان اضافه کرد: امروز ترامپ در آمریکا دست و پا می زند و دولت وی رنج های فراوان می برد و هر چقدر ترامپ بخواهد برای محقق شدن معامله قرن، تلاش کند، به نتیجه نخواهد رسید و با شکست روبرو خواهد شد.
شیخ احمد قطان ابراز داشت: امام خامنه ای و سید حسن نصرالله تمام تلاش خودشان را برای جلوگیری از تحقق معامله قرن انجام می دهند، و آمریکا تا زمانی که محور مقاومت وجود دارد، توانایی تحقق این معامله را ندارد، زیرا محور مقاومت و با رهبری جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصر الله و جنبش های مقاومت مخالف این طرح هستند. 
ارسال نظرات