۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۵۶۰
طرح الحاق کرانه باختری (2)؛

دقاق: با حمایت از امام خامنه ای و جبهه مقاومت، معامله قرن هرگز محقق نمی شود

دقاق: با حمایت از امام خامنه ای و جبهه مقاومت، معامله قرن هرگز محقق نمی شود
مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها مقیم قم ابراز داشت: معامله قرن مقدمه ای برای دست درازی به مناطق کشور های دیگر مثل کرانه رود اردن و جنوب لبنان است.
حجت الاسلام شیخ عبد الله دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها مقیم قم در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، پیرامون معامله قرن ابراز داشت: این معامله از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی بر عرب ها و مسلمان ها تحمیل شده و قصد آنها اشغال و غصب زمین های فلسطینی هاست. قبول چنین معامله ای هرگز پذیرفتنی نیست و درگیری بین فلسطین و رژیم صهیونیستی تا آزادی همه زمین های اشغالی فلسطین، ادامه دارد. 
وی افزود: اگر دولت های عربی برنامه ای داشته باشند، امکان اتحاد و مواجهه با معامله قرن وجود دارد، ولی باید گفت که فلسطین فقط با مقاومت آزاد می شود.
مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها مقیم قم، با اشاره به طرح پیشنهاد ایران برای حل موضوع فلسطین، بیان کرد: طرح جمهوری اسلامی ایران بسیار مناسب است، ولی تا زمانی که خواست جامعه بین المللی چیز دیگری باشد، اجرای این طرح بسیار دشوار خواهد بود.
وی اظهار داشت: معامله قرن یعنی فلسطینی ها با رضایت زمین های خود را به رژیم غاصب صهیونیستی ببخشند و محتاج کردن فلسطینی ها به این رژیم و مقدمه ای برای حذف فلسطین از نقشه منطقه به طور کامل و دستیابی به منطقه ای که توان تشکیل دولت فلسطین وجود نداشته باشد.
وی بیان کرد: معامله قرن مقدمه ای برای دست درازی به مناطق کشور های دیگر مثل کرانه رود اردن و جنوب لبنان است و موافقت با این معامله خیانت بزرگی از سوی مسؤولان کشور های عربی به حساب می اید.
شیخ عبد الله دقاق ابراز داشت: معامله قرن مرده متولد شد و هیج دستاوردی را به ارمغان نمی آورد و فقط طرح آن برای رای آوردن ترامپ و پشتیبانی صهیونیست ها از او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.
وی اضافه کرد: امام خامنه ای رهبر جبهه مقاومت در منطقه و سید حسن نصر الله در جنوب لبنان هستند و موضع مقاومت مانع فروختن فلسطین و به نتیجه رسیدن معامله قرن خواهد شد. فلسطین فقط با توکل به خداوند و مقاومت آزاد خواهد شد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
با مقاومت ملل مسلمان و آزادیخواه جهان از محور مقاومت در اراضی اشغالی امکان معامله قرن وجود ندارد.
1
0
روحانی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
با پیروی از رهبری همه مشکلات حل می شود
0
0