۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۵۸۷۲۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رهایی از مشکلات اقتصادی، نیازمند تفکر انقلابی در سطوح مدیریتی است

رهایی از مشکلات اقتصادی، نیازمند تفکر انقلابی در سطوح مدیریتی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: رونق تولید بهترین گزینه برای افزایش صادرات و کاهش وابستگی کشور به دیگران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در سومین نشست رفع موانع جهش تولید که در ساری برگزار شد بر ضرورت رفع موانع تولید در کشور تأکید کرد.
 
وی با بیان این که انتظار این است همه مسؤولان برای تحقق عملی شعار سال به میدان بیایند، افزود: همه مدیران و مسؤولان باید برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص برنامه عملیاتی ارائه کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که تحقق شعار سال موجب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشورمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید همه توان خود را در جهت رونق تولید به کار گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جهش در تولید، خنثی کننده تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه دشمن است، ادامه داد: کشور با جهش در تولید می‌تواند به یک رشد مناسب اقتصادی دست پیدا کند.
 
امام جمعه ساری، وابسته بودن به نفت را یکی از بزرگترین مشکلات اقتصاد کشورمان در طی سال‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: وابستگی نفتی مانعی بزرگ برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با دوراندیشی نسبت به آینده کشور، در طول سال‌های اخیر همواره نسبت به رونق تولید داخل تأکید داشتند، ادامه داد: نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، فرصت بسیار مناسبی برای توجه ویژه به تولید و فاصله گرفتن از وابستگی‌ها است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رونق تولید بهترین گزینه برای افزایش صادرات و کاهش وابستگی کشور به دیگران است، بیان داشت: اگر همه مسؤولان همت کنند به طور حتم شاهد یک جهش مناسبی در عرصه اقتصادی کشور به پشتوانه جهش تولید خواهیم بود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز کشور برای رهایی از مشکلات اقتصادی، به تفکر انقلابی در سطوح مختلف نیازمند است، تصریح کرد: با مشی و مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می‌توانیم همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و کشور را به یک رشد و جهش مناسب در عرصه‌های مختلف برسانیم./950/پ310/ب1
ارسال نظرات