۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۵۸۷۲۵
حجت الاسلام محمودی:

خبرگزاری رسا رسانه‌ای معتبر و مرجع در حوزه‌های علمیه است

خبرگزاری رسا رسانه‌ای معتبر و مرجع در حوزه‌های علمیه است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان اینکه دشمن دینداری و انقلابی گری را هدف گرفته است، گفت: خبرگزاری رسا از رسانه های معتبر و مرجع درحوزه علمیه شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری رسا با بیان اینکه این رسانه حوزوی از رسانه های معتبر و مرجع در حوزه های علمیه شناخته می شود، گفت: معمولاً در رسانه ها اینگونه است که بسیاری از اخبار تکذیب می شود و یا عده ای ادعا می کنند که تحریف و یا تقطیع در آنها رخ داده است، اما از این گونه اتفاق ها در رسانه حوزوی رسا سراغ نداریم و این نشانه وزانت این خبرگزاری است.

وی حضور طلاب در عرصه رسانه را امری بسیار ارزشمند تلقی کرد و اظهار داشت: نقش رسانه ها در جامعه هر روز بیشتر می شود به ویژه در این ایامی که با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم هر روز به نقش اساسی و حیاتی رسانه ها بیشتر پی می بریم.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی کشور نمی توانیم آنگونه که شایسته است اجتماعات مذهبی داشته باشیم، از این رو رسانه ها می توانند این خلأ را با اقدامات خودشان پر کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد: مناسبت های انقلاب برای ما حیاتی است و همواره از حضور میدانی مردم استفاده می کردیم، از این جهت باید با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی رسالت های انقلابی و دینداری خود را در ایام کرونایی که حضور میدانی کمرنگ شده، ادا کیم.

وی با بیان اینکه امروز دینداری و انقلابی گری در جامعه از سوی دشمنان و بدخواهان مورد هجمه قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن امروز به صورت آشکار دشمنی خود را با انقلاب و حوزه انقلابی و ولایت فقیه نشان می دهد و علیه آن تبلیغ می کند.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز کار اساتید و طلاب انقلابی سنگین تر است زیرا باید در فضای غبارآلود و بمباران تبلیغاتی دشمن روشنگری کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا باید شبکه رسانه ای خود را وسیع تر کند، خاطرنشان کرد: امروز حوزه و روحانیت باید در بسیاری از مناسبت های انقلاب حضور فعالانه داشته باشد؛ امروز باید طلاب را جذب رسانه کرده و برای نظام عناصر مؤثر تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تهران رسانه استانی ندارد و این خلأ را خبرگزاری ها باید پر کنند، عنوان کرد: امروز کار رسانه ای بسیار سخت است و چالش های جدی دارد، زیرا بسیاری از افراد آن را نمی شناسند و درک صحیحی از آن ندارند./841/پ202/ق

ارسال نظرات