۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۷۴۴

دومین نشست مدیران حوزه علمیه استان سمنان برگزار شد+ تصاویر

دومین نشست مدیران حوزه علمیه استان سمنان برگزار شد+ تصاویر
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان سمنان با حضور مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان، در دامغان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، دومین نشست هم اندیشی مدیران ۱۳ مدرسه علمیه برادران شهر‌های مختلف استان سمنان، با مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان سمنان، روز گذشته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ایام شیوع کرونا، به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) " فتحعلی بیک " شهرستان دامغان برگزار شد.

پذیرش و گزینش داوطلبان جدیدالورود به مدارس علمیه، چگونگی برگزاری کلاس‌ها در صورت تداوم شیوع بیماری کرونا طی ماه‌های آینده، اهم مباحث و شرح وظایف معاونین مدیریت استان و اهتمام مدارس علمیه بر تشکیل شورای تهذیب، سرفصل موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

مسئولان معاونت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان سمنان اعم از تهذیب، تبلیغ، آموزش و پژوهش و ... نیز در این نشست، هریک دستورالعمل‌ها و بایسته‌های تعامل بیش از پیش با مدارس علمیه و رفع مشکلات طلاب در حوزه فعالیت خود را بیان کردند و مدیران حوزه‌های علمیه شهر‌های مختلف این استان نیز، دغدغه‌های خود و کاستی‌های مدارس علمیه و طلاب تحت مدیریت خود را در باب مسائل آموزشی، معیشتی و ... مطرح کردند.

گفتنی است سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان، بیانات آیت الله سید محمود ترابی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه این استان و سخنرانی حجت الاسلام پوراکبر نماینده بنیاد صحیفه سجادیه با موضوع نشر فرهنگ صحیفه خوانی و گسترش سیره امام سجاد (ع) در جامعه از دیگر بخش‌های این نشست بود.

برای دیدن تصاویر این نشست اینجا کلیک کنید./۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات