۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۵۸۸۰۱
سردار شاهوارپور:

مرحله سوم آبرسانی به غیزانیه از فردا آغاز می‌شود

مرحله سوم آبرسانی به غیزانیه از فردا آغاز می‌شود
سردار شاهوارپور گفت: افتتاح سومین مرحله آبرسانی در جنوبی‌ترین نقطه غیزانیه به همت قرارگاه سازندگی خاتم و مشارکت بنیاد مستضعفان در یک شنبه (۵ مردادماه) انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون مرحله دوم رزمایش مومنانه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، حرکت پرشوری در راستای لبیک گویی به ندای رهبرانقلاب درزمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه صورت گرفت که مرحله دوم آن با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش طی سه نوبت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نوبت اول در فاصله زمانی عید قربان تا غدیر، نوبت دوم در دهه اول ماه محرم و سومین نوبت در دهه پایانی ماه صفر است.

این مقام مسؤول بیان داشت: تلاش داریم تا با یاری مردم، نذوراتی که همه ساله برای ماه محرم و صفر در نظر گرفته می‌شود را میان محرومان و نیازمندان توزیع کنیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه کمک به رفع معضلات اجتماعی از جمله فعالیت‌های سپاه استان است، عنوان داشت: یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌های خدمت رسانی بحث آب است که در استان با مشکلات زیادی هستیم و در این باره غیزانیه با توجه به وسعت بسیار، درگیر است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به غیزانیه با تانکر صورت می‌گیرد، ادامه داد: کار‌های زیرساختی برای انتقال آب از کارون نیاز دارد که مرحله اول لوله کشی به طول ۲۴ کیلومتر به همت آبفای استان تا صفیره رسیده و مرحله دوم برنامه ریزی صورت گرفته و آبفای استان عهده دار است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: افتتاح سومین مرحله آبرسانی که در جنوبی‌ترین نقطه غیزانیه قرار دارد به همت قرارگاه سازندگی خاتم و مشارکت بنیاد مستضعفان در یک شنبه (۵ مردادماه) انجام خواهد شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات