۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۵۸۹۳۹
مدیر ستادهای برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه ستادهای نماز جمعه به جذب حداکثری جوانان

لزوم توجه ویژه ستادهای نماز جمعه به جذب حداکثری جوانان
حجت الاسلام مهدی‌زاده با تاکید بر اینکه ستادهای نماز جمعه به جذب حداکثری جوانان اهتمام داشته باشند، گفت: ستادها، نماز جمعه‌ای باشکوه‌تر و پربارتر برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام مهدی‌زاده در آئین گرامیداشت سالروز اقامه اولین‌ نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از ستاد نماز جمعه بندرعباس به عنوان یکی از فعال‌ترین ستادهای کشور نام برد و اظهار کرد: 10 مسؤول ستاد نماز جمعه کشور در اتاق فکر ستاد کشور حضور دارند که مسؤول ستاد بندرعباس به عنوان یکی از اعضا حضور دارد.

وی در ادامه از وجود 900 پایگاه نماز جمعه در سطح کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر در 870 محل نماز جمعه اقامه می‌شود.

‌مدیر ستادهای برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور ادامه داد: حدود 50 هزار نفر در سطح کشور در ستادهای نماز جمعه به عنوان سفره‌دار، مهمان‌دار و خدمتگزار مردم  هستند.

حجت الاسلام مهدی زاده با تاکید بر توجه ویژه به جذب جوانان در ستادهای نمازجمعه گفت: این ستادها باید برنامه‌های مناسب برای جذب جوانان به نمازجمعه ترتیب دهند و نماز جمعه‌ای پربارتر و باشکوه‌تر برگزار کنند.

وی، ستادهای نماز جمعه را بازوان ائمه جمعه خواند و افزود: این ستادها باید به عنوان دین‌بان، نقش خود را در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کند.

‌مدیر ستادهای برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور در پایان از تریبون نماز جمعه به عنوان تریبون ولایت و انقلاب اسلامی یاد و تاکید کرد: در این تریبون باید مسائلی که ولی فقیه نسبت به آن دغدغه دارند، مطرح شود./851/د102/ب1

ارسال نظرات