۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۵۸۹۶۶

دیدار برخی مسؤولان حوزه علمیه خواهران با آیت الله شاهچراغی

دیدار برخی مسؤولان حوزه علمیه خواهران با آیت الله شاهچراغی
آیت الله شاهچراغی باید بر لزوم تحول و جهش علمی در حوزه علمیه خواهران تاکید کرد و گفت: این امر موجب رضایت همگان باشد. با افتخار در خدمت حوزه خواهران هستم و در هر مشکلی اگر بدانم سخن و یا قلمم رفع مشکل کند، دریغ نمی‌کنم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: آقای نجم (مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان سمنان) از روحانیون خوب استان هستند و در مسیری که اقای صابریان بودند حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در جامعه اغلب کارها دست جوانان است و ایشان هم که جوان هستند و به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی کار باید به دست جوانان بیافتد.

وی افزود: باید با تحول بیشتر و حرکت بیشتر جهش علمی داشته باشیم که این امر موجب رضایت همگان باشد و با افتخار در خدمت حوزه خواهران هستم و در هر مشکلی اگر بدانم سخن و یا قلمم رفع مشکل کند، دریغ نمی‌کنم.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین واحدی، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، گزارشی از روند پیشرفت و اقدامات حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور و استان ارائه کرد./د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کارهایی که انجام می شود بسیار شایسته و اثر گذار است ولی الزاماً نباید با هر خدمتی خیلی لز ساختارها را زیر سوال برد ، به نظر حقیر اگر شما تیتر خبرتان را خدمت به خلق قرار می دادید بهتر بود تا بگویید " منبر بدون خدمت ...." مگر شما دستگاه الهی هستید که تشخیص داده اید منبر بدرد می خورد یا خیر و یا وزن آن در پیشگاه خداوند چقدر است ؟
0
0