۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۵۸۹۸۲
مسؤول امتحانات سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم:

طلاب اعتراضات خود را در سامانه نجاح ثبت کنند

طلاب اعتراضات خود را در سامانه نجاح ثبت کنند
حجت الاسلام قاسمیان نداشتن تجربه در آزمون تستی را سبب نارضایتی و استرس در آزمون خردادماه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، امروز نمرات امتحانات حوزه های علمیه در حالی اعلام شد که تا روزگذشته زمان دقیق اعلام نتایج، اطلاع رسانی نشده بود و اخبار ضد و نقیض در کانال های حوزوی همراه با تکذیبه دست به دست می شد. اما امروز در نهایت نمرات اعلام شد.

طبق پیام های رسیده به خبرگزاری رسا طلاب از پایین بودن نمرات نسبت به سنوات گذشته ناراضی بودند. برخی از طلاب نیز پاسخ های خود را با کتاب بررسی کرده بودند و مدعی بودند نمراتشان درست نیست.

حجت الاسلام مهدی قاسمیان مسؤول امتحانات سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در این زمینه به خبرنگار رسا، گفت: نمرات همچون سال گذشته بوده و در برخی از دروس حتی نمرات بهتری اخذ شده است. طلاب معترض می توانند در سامانه پیشخوان اعتراضات خود را ثبت کنند.

وی علت نارضایتی برخی طلاب را عدم آشنایی با آزمون تستی عنوان کرد و افزود: طلاب تا کنون به صورت حضوری امتحان می دادند و با سبک تستی و زمان بندی آشنایی نداشتند که موجب استرس و گاه پایین شدن نمرات در بعضی از دروس شده است.

مسؤول امتحانات سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم نسبت به سطح و کیفیت امتحانات در مرداد ماه عنوان کرد: در هنوز تغییری در روند امتحانات مردادماه به ما اعلام نشده است که در صورت تغییر، اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق اطلاعیه سامانه نجاح طلابی که نمرات مطلوب نتوانستند اخذ کنند می توانند در امتحانات مردادماه شرکت کنند. این اطلاعیه در حالی اجازه شرکت به طلاب داده است که طبق اعلام های قبلی طلاب فقط مجاز بودند در یکی از آزمون های تیرماه و مرداد ماه شرکت کنند. این تغییر قانون سوالاتی را در پی داشته است. آیا تعداد زیادی از طلاب از نمرات خردادماه ناراضی هستند که فرصت مجدد به آنان داده شده است؟/1370/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
نمیشه ثبت کرد
0
0