۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۵۸۷
معاون آموزش حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

برگزاری امتحانات با رعایت ضوابط بهداشتی/ شرکت در این نوبت اجباری نیست

برگزاری امتحانات با رعایت ضوابط بهداشتی/ شرکت در این نوبت اجباری نیست
حجت الاسلام علوی آزیز از رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری امتحانات حوزه و نیز از توجه به نظر مسؤولان بهداشت و عدم اجبار برای شرکت در این نوبت از امتحانات خبر داد.

حجت الاسلام سید حمید علوی آزیز، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون برگزاری امتحانات حوزه علمیه خراسان، بیان داشت: ما تابع نظرات مسؤولان ارشد بهداشت استان هستیم و با آنها در این رابطه مکاتبه کردیم.

حجت الاسلام علوی آزیز گفت: شرایط امتحانات را به صورت مکتوب به آقای دکتر بحرینی و جناب قلیان از مسؤولان ارشد بهداشت استان توضیح دادیم و تابع نظر آنها هستیم ضمن آنکه امتحانات این دوره اجباری نیست و طلاب می توانند با ثبت غیبت موجه در نوبت بعد یعنی شهریورماه امتحان بدهند.

وی افزود: طلاب شهرستانی حضورشان در مشهد الزامی نیست و می توانند در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت امتحان بدهند ضمن آنکه در مراکز برگزاری امتحان ضوابطی از قبیل ضدعفونی محل، استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان بیان داشت: منع توقف و تجمع قبل و بعد امتحان نیز از مواردی است که رعایت می شود بنابراین شرایط برای امتحان مهیا است هرچند که اجباری در این نوبت نیست.

وی افزود: حوزه علمیه خراسان اولین گروهی بود که در زمان شروع کرونا در سال 98 طبق نظر مسؤولان بهداشت اقدام به تعطیلی و پس از آن با ضوابط آنها بازگشایی کرد اما اکنون نیز تابع نظرات آنها هستیم و کتبا شرایط را توضیح دادیم تا نظر بدهند.

حجت الاسلام علوی آزیز گفت: حوزه علمیه خراسان با همین شرایط رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی امتحانات درس خارج را به خوبی برگزار کرد و برای طلاب شهرستانی هم به صورت آنلاین و مجازی این کار را انجام داد.

وی افزود: برای ما و مسؤولان حوزه، سلامت طلاب و خانواده هایشان اهمیت دارد بنابراین سعی کردیم همه شرایط و ضوابط را رعایت کنیم و در نهایت نیز طبق نظر مسؤولان ارشد بهداشت استان عمل خواهیم کرد./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
چه به موقع ترتیب اثر دادند حرف طلبه ها رو
از یک مسول پرسجو کردند
حوزه زبان گویا و ارتباط با طلبه نداره
رسانه درست نداره
مگر همین رسا بتونه حرف طلبه هارو برسونه
ممنون
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
ممنون از اقای علوی
0
0