۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۵۸۹۸۵
مسلمیه در حرم سیدالکریم؛

هم حضوری هم مجازی/ پای شبکه قرآن بنشینید

هم حضوری هم مجازی/ پای شبکه قرآن بنشینید
ویژه برنامه شب‌های مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود. از سوی دیگر، جلسه عزاداری توسط هیأت رزمندگان اسلام در ضلع جنوبی حرم و در فضای باز با حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه شب‌های مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از تاریخ ۶ مردادماه به مدت سه شب از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجج‌اسلام سیدحسین مومنی و ناصر رفیعی از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

خاطره‌گویی و مرثیه سرایی ذاکرین آل‌الله علیهم‌السلام و همچنین حضور غلامرضا سازگار و دیگر پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام از دیگر برنامه‌های این مراسم با اجرای عباس سلیمی خواهد بود

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه بدون حضور زائرین و مستمعین خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از شبکه قرآن سیما این برنامه را مشاهده کنند. بناست در این ایام، پرچم هیأت‌های مذهبی به صورت نمادین در صحن اصلی این بارگاه ملکوتی نصب شود.

براساس این گزارش، برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در حال به صورت مجازی برگزار خواهد شد که از سوی هیأت رزمندگان اسلام از امشب در ضلع جنوبی حرم، حجت الاسلام پناهیان سخنرانی و حسین سازور، نریمان پناهی، سعید حدادیان، کاظم غفارنژاد، حیدر خمسه، سیدمحمود علوی و محمدحسین حدادیان مدیحه‌سرایی خواهند داشت که این برنامه در فضای باز و با حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

همچنین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم سنتی دسته‌روی هیأت‌های عزاداری برگزار نخواهد شد و با پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار ما، هیأت‌هایی مانند جامعه مداح تهران که هر سال با جمعیت به حرم می‌آمدند، امسال برنامه خاصی نخواهند داشت.

منبع: فارس
ارسال نظرات