۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۹۱۷۵
حجت الاسلام نصیرایی:

قوه قضائیه برخورد با مدیران ناکارآمد را در دستور کار خود قرار دهد

قوه قضائیه برخورد با مدیران ناکارآمد را در دستور کار خود قرار دهد
نماینده مجلس گفت:‌ وضعیت امروز کشور در حوزه میعشت و مسکن نتیجه علمکرد مدیران ناکارآمد است و قوه قضاییه باید برخورد با مدیران ناکارآمد را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ وضعیت امروز کشور به ویژه در حوزه مسکن و مسائل معیشتی نتیجه عملکرد مدیران ناکارآمد است.

وی افزود: قوه قضاییه علاوه بر برخورد با مفسدان باید برخورد با مدیران ناکارآمد را نیز در دستور کار خود قرار دهد چرا که این افراد نیز با ناکارآمدی خود موجب بروز مشکلات زیادی در کشور شده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ناکارآمدی بعضی مدیران باعث شده تا امروز بعد از گذشت ۷ سال از عمر دولت ما با بحران در حوزه مسکن مواجه باشیم و امروز این وضعیت را در جامعه مشاهده کنیم که مردم در اجاره‌ بهای مسکن خود هم با مشکلات جدی مواجه باشند.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: وزیر راه دولت پس از گذشت ۶ سال افتخارش این بوده که حتی یک مسکن مهر را هم افتتاح نکرده و آن را مزخرف می‌خواند.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم به طور جد باید با مدیران ناکارآمد در کشور برخورد شود چرا که وقتی یک مدیر ناکارآمد به جای اینکه ۱۰ قدم به جلو بردارد یک قدم برداشته نتیجه‌اش این می‌شود که ما امروز شاهد آن هستیم و مردم با مشکلات جدی در حوزه معیشت و تهیه مسکن‌شان مواجه هستند./841/د102/ق

ارسال نظرات