۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۳۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مدیران درد نکشیده نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند

مدیران درد نکشیده نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مدیرانی که پشت میز می‌نشینند و در میدان محرومیت قرار نگرفتند، نمی‌توانند تصمیم درستی در خصوص رفع مشکلات روستاها بگیرند.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در دیدار با شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) اظهار کرد: بنده خودم به سپاه علاقه خاصی دارم، در سپاه نفس کشیدم و در بسیج بزرگ شدم. اعتقاد دارم که سپاه همیشه کارهای زمین مانده را انجام داده است و در حال حاضر هم مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، مجموعه‌ای چابک و جهادی در محرومیت زدایی روستاها است که با سرعت عمل خوبی در حال کار خدمت رسانی است و کار عقب مانده در روستاها را پیگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: همه ما باید کمک کنیم روستاها زنده بماند و محل تولید و رونق اقتصاد کشور شود. مدیرانی که پشت میز می‌نشینند و در میدان محرومیت قرار نگرفتند، نمی‌توانند تصمیم درستی در خصوص رفع مشکلات روستاها بگیرند.

حجت‌الاسلام زهرایی در پایان یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین در راستای رفع محرومیت روستاها با آمادگی کامل در کنار قرارگاه قرار دارد و با اعزام و استقرار روحانیون و همچنین ساخت خانه عالم در روستاها تلاش می‌کند تا در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی و تربیتی گام مؤثری بردارد.

خلیل ملازینل یکی از مسئولان ارشد قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در این جلسه گفت، اگر دستگاه‌های خدمت رسان به روستاها اکنون تلاش نکنند و به روستاها رسیدگی نکنند، قطعاً در آینده باید در حاشیه شهر برای آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی کنند.

ملازینل در پایان گفت: برنامه ریزی برای آب شرب، جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی و همچنین توسعه شغل در روستاها می‌تواند زمینه مهاجرت از روستاها را کاهش و یا به صفر برساند.

گفتنی است در ابتدای جلسه کارگروه‌های فرهنگی اجتماعی، سلامت، تعلیم و تربیت، عمران و زیرساخت و اقتصاد و اشتغال گزارشی از اقدامات خود در روستاها را بیان کردند./955/د102/ب1

ارسال نظرات