۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۵۹۴۵۶
رییس مجلس اسلامی شیعیان لبنان؛

صهیونیست ها نقش فتنه انگیزی در لبنان و ایجاد تفرقه را دنبال می کنند

صهیونیست ها نقش فتنه انگیزی در لبنان و ایجاد تفرقه را دنبال می کنند
رییس مجلس اسلامی شعیان لبنان بر ضرورت حفظ استقلال و امنیت داخلی تاکید و اظهار داشت که رژیم صهیونیستی نقش فتنه انگیزی در لبنان دارد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبد الامیر قبلان طی سخنانی به مناسبت هفتاد پنجمین سالگرد تاسیس ارتش لبنان اظهار داشت: این روز را به ارتشی ها و به دلیل تلاش های سربازان در حفظ امنیت و استقلال و فراهم کردن استقرار آرامش برای لبنانی ها تبریک می گویم.
وی تصریح کرد: جان فدایی ارتش برای وطن تضمین کننده بزرگی برای حفظ وحدت و یکپارچگی لبنان به شمار می رود. مردم لبنان خواستار پشتیبانی ارتش از ملت و ایستادگی آنها در کنار مردم در معرکه ها و به ویژه در مقابل رژیم صهیونیستی است. رژیمی که نقش فتنه انگیزی در لبنان و ایجاد تفرقه را دنبال می کند.
حجت الاسلام شیخ عبد الامیر قبلان ضمن درخواست از مسؤولان سیاسی ابراز داشت: فراهم کردن شبکه یکپارچه امنیتی در محقق شدن امنیت اجتماعی و سیاسی و مذهبی لبنان لازم و ضروری است تا این شبکه بتواند رد مقابل کینه ها همکاری و فتنه انگیزی دشمن ایستادگی برای نجات لبنان و بیداری ملت انجام دهد. مسؤولان سیاسی همچنین باید اقتصاد کشور را از بحران مالی و سقوط ارزش پول ملی نجات دهند تا اعتماد مردم به آنها جلب شود.
وی تاکید کرد: حوادث دردناکی را لبنان در مواجهه با تروریستهای صهیونیستی و تکفیری ها با پیروزی پشت سر گذاشت و این پیروزی ها نشان دهنده وحدت ملت، ارتش و مقاومت با یکدیگر است و کشور ما امروز یه یکچارچگی بیش از پیش نیازمند است تا بتواند استقلال و امنیت داخلی را در مواجهه با دشمن و تهدید های خارجی حفظ کند.
ارسال نظرات