۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۹۵۰۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

آمریکا ستیزی یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی گری است

آمریکا ستیزی یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی گری است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: امروز آمریکا ستیزی یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی گری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تأکید بر اینکه انقلابی گری تنها به حرف و شعار نیست، گفت: کسی که ادعای انقلابی گری دارد باید همواره برای فداکاری در مسیر انقلاب و آرمان های نظام آماده باشد.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در این کشور تنها شعار انقلابی گری را سر می دهند و در میدان عمل سکوت می کنند و یا بی اثر هستند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آنچه که این روزها در قالب طرح کمک مؤمنانه در کشور صورت می پذیرد مصداق انقلابی گری است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های نظام را در گرو شناخت دقیق از مبانی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: کسی که مدعی انقلابی گری است باید ابتدا مبانی و ارزش های انقلاب را به خوبی بشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، دفاع همیشگی از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب را یکی از شاخصه های مهم انقلابی گری عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی ها در چهل سال اخیر در دفاع از آرمان های نظام خوب عمل نکردند و از دایره انقلاب خارج شدند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسیر حرکت یک نیروی انقلابی باید خط ولایت و رهبری باشد، تصریح کرد: این در حالی است عده ای در کشور خود را انقلابی می خوانند اما در خلاف جهت حرکت ولایت و رهبری گام بر می دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم و زیاده خواهی را از جمله دیگر شاخصه های انقلابی گری دانست و خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ستیزی یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی گری است که باید به طور جدی مورد توجه همه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که متاسفانه برخی ها در داخل کشور شعار انقلابی بودن سر می دهند اما طرح مذاکره با آمریکا را دنبال می کنند، تصریح کرد: کسی که خود را انقلابی می داند باید در برابر آمریکا و زیاده خواهی های این کشور سلطه گر بایستد و از آرمان های نظام دفاع کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید دشمن را بشناسیم و در برابر حرکات آن حساس باشیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و اعتماد به چنین کشور جنایت کاری یک خطای بزرگ است.

استاد حوزه علمیه، تحول و پیشرفت را از دیگر شاخصه های انقلابی گری دانست و با بیان این که برخی ها تلاش می کنند تفکر انقلابی را عامل عقب ماندگی و بازگشت معرفی کنند، تصریح کرد: این در حالی است که تحول، پیشرفت و جهش در عرصه های مختلف جزء اصول مهم انقلاب اسلامی است./950/ت310/ب1

ارسال نظرات