۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۵۱۲

فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا کتاب شد

فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا کتاب شد
دو کتاب با موضوع فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا با عنوان «بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، هنگامه سید تقیا از تألیف دو کتاب با موضوع کرونا توسط مرکز نشر هاجر با عنوان «بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» خبر داد و افزود: کتاب ویروس تاجدار یک رمان با موضوع خاطرات جهادی طلاب است که بر اساس خاطرات فعالیت‌های جهادی طلاب در ایام کرونا تدوین شده است.

مدیر محتوایی نشر هاجر با اشاره به فراخوان اردیبهشت ماه از طلاب برای ارسال خاطراتشان از فعالیت‌های جهادی دوران کرونا گفت: پس از اعلام فراخوان، ۱۶۴ خاطره از فعالیت‌های جهادی طلاب ارسال شد که علاوه بر برگزاری مسابقه، خاطرات برگزیده به آقای حسن شیردل نویسنده کشوری و از نویسندگان برتر دفاع مقدس سپرده شد تا بر اساس این خاطرات رمانی بنویسند که این رمان تحت عنوان ویروس تاجدار به زودی به چاپ می‌رسد.

وی افزود: در کتاب بیست منهای یک، حدود یک سوم خاطراتی که قابلیت چاپ و نثر مناسبی داشتند، جمع آوری شده و در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

سید تقیا با بیان اینکه این دو کتاب در کمتر از یک ماه آینده به چاپ می‌رسد، افزود: تألیف کتاب به پایان رسیده است و پس از دریافت مجوزهای قانونی به چاپ می‌رسد.

وی در خصوص اهداف چاپ این دو کتاب با موضوع کرونا تصریح کرد: هدف از چاپ این کتب، تحقق امر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر به تصویر کشیدن فعالیت جهادی طلاب و همچنین دیده شدن این فعالیت‌ها بود که با ایثارگری و فداکاری به مبارزه با ویروس کرونا اقدام و الگوسازی کردند./826/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
فعالیت جهادی طلاب تا مهار کامل ویروس کرونا ادامه دارد
0
0