۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۵۹۵۶۳
امام جمعه کرمانشاه:

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب ارزنده است

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب ارزنده است
آیت الله علما گفت: در بحث مدیریت مردم در مقوله حضور در عرصه های انقلاب اسلامی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار خوب، بی بدیل و ارزنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما صبح امروز به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دنیای کنونی نقش تبلیغات بسیار حیاتی و کلیدی است و بسیاری از تحولات اجتماعات بشری توسط همین امر صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور شاهد تحولات بسیاری عظیمی در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی در مراسم ها و برنامه های مذهبی و ملی بوده ایم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: اگر بخواهیم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نمره بدهیم، بی شک این نمره، نمره ای ممتاز است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در بحث مدیریت مردم در مقوله حضور در عرصه های انقلاب اسلامی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار خوب، بی بدیل و ارزنده بوده است و باید گفت که این شورا در اصل مواضع نظام را مدیریت می کند.

آیت الله علما خاطرنشان ساخت: باید از خدمات اعضای این شورا که در همه عرصه های مذهبی و ملی به معنای واقعی ایفای نقش می کنند تقدیر داشته باشیم، زیرا در بحث مدیریت رخدادهای نظام و نیز حضور مردم در عرصه های ملی همواره کوشا و ساعی است./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات