۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۵۷۴
امروز؛

۴۰ هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود

۴۰ هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود
سرهنگ زبیدی با اشاره به مرحله اول از گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: از امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی (به ارزش ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان) در میان نیازمندان استان توزیع می شود.
سرهنگ زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر برگزار می‌شود که از امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی (به ارزش ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان) در سراسر استان توزیع می شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در دهه ولایت بنابر توزیع ۱۳۰ هزار بسته معیشتی است، عنوان داشت: با توجه به استقبال خیران، نهادها، بخش خصوصی و دولتی، هیأت‌ها و مواکب و اصناف و پایگاه‌های بسیج، پیش بینی می‌کنیم تا در مناسبت‌های پیش رو شاهد خیل عظیم کمک‌ها باشیم.

سرهنگ زبیدی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش شاهد ایثار و همدلی ملت ایران در کمک رسانی به نیازمندان بودیم، بیان داشت: سامانه‌ای طراحی شده تا توزیع به صورت مناسب در اختیار خانواده‌های ضرر دیده از کرونا تعلق بگیرد.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اما تا ریشه کنی کرونا برنامه ریزی‌ها صورت می‌گیرد و هر آنچه تصمیم گرفته شود اجرایی خواهیم کرد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: با رهنمود‌های رهبرانقلاب و یاری همدیگر ضمن کمک به نیازمندان و شکست کرونا، الگویی برای همگان خواهیم بود./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات