۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۵۹۶۲۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مردم پشتوانه اصلی نظام هستند

مردم پشتوانه اصلی نظام هستند
حجت الاسلام حیات الغیب از مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام یاد کرد و گفت: باید قدر این سرمایه را دانست و در رفع مشکلات مردم اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد نقش بسزایی در برنامه های فرهنگی تبلیغی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این نهاد در اجرای برنامه ها و مراسم ملی مذهبی به خوبی نقش آفرینی می کند.

وی در ادامه به حضور مردم در صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی ها پشتوانه انقلاب و خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: باید قدردان حضور مردم باشیم و با خدمت بی منت در رفع مشکلات و دغدغه مردم و جوانان گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تبیین و ترویج ابعاد شخصیتی امام راحل بین جوانان تاکید کرد و افزود: در این راستا باید از ظرفیت ها و کمک نهادهای فرهنگی، تبلیغی و اجرایی استفاده شود.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: تبیین و ترویج اندیشه ها و آرمان های امام راحل در جامعه لازمه تربیت نسلی انقلابی است./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات