۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۵۹۲۶۰
امام جمعه ازنا:

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت روحیه مدیریت جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، عصر امروز در دیدار با مدیر کمیته امداد و دبیر شورای زکات شهرستان ازنا گفت: تلاش کارکنان کمیته امداد مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه ازنا افزود: یکی از افتخارات مجموعه کمیته امداد این است که توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته‌ شده و خدمت در آن عبادت است.

وی با اشاره به عملکرد موفق کمیته امداد در طول خدمت ‌رسانی به نیازمندان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: توجه مجموعه کمیته امداد در راستای خدمت ‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه حائز اهمیت است و امدادگران با خدمت بی‌ منت به نیازمندان رضایت الهی را جلب می کنند.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: خودکفایی مددجویان کمیته امداد از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه این امر در کاهش فشارهای معیشتی و رونق اقتصادی مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت در هر عرصه ای باید با مدیریت و روحیه جهادی صورت گیرد و برای رفع مشکلات مددجویان باید از ظرفیت ها استفاده شود.

امام جمعه ازنا بیان داشت: خدمت بی منت رسالت مسؤولان است و مسؤولیت پذیری ها باید با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات و گرفتاری های مردم و جامعه باشد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات