۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۵۹۳۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیت در کنار مردم و همراه مردم است

روحانیت در کنار مردم و همراه مردم است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: تقدیم شهدای روحانیت استان لرستان در کنار ۶۳۰۰ شهید استان گواهی روشن بر فداکاری روحانیت در کنار قاطبه مردم شهیدپرور استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، گزارشی از وضعیت اجتماعی فرهنگی و اقتصادی استان ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور روحانیت استان لرستان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و تجلیل از خدمات فرهنگی و دینی روحانیت استان در صد سال اخیر، تصریح کرد: این خدمات تا دور افتاده ترین نقاط باید استمرار یابد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: تقدیم شهدای روحانیت استان لرستان در کنار ۶۳۰۰ شهید استان گواهی روشن بر فداکاری روحانیت در کنار قاطبه مردم شهیدپرور استان است.

امام جمعه خرم آباد وحدت کارگزاران و مدیران دولتی و بخش خصوصی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، ائمه جمعه و جماعات و مردم استان، محور تبعیت از مقام معظم رهبری و تلاش برای پیشرفت و ارتقای فرهنگ دینی و توسعه و پیشرفت استان دانست.

در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، به سوابق درخشان روحانیت استان لرستان و فداکاری مردم ولایتمدار این استان اشاره کرد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، همبستگی مردم و روحانیت، شیوه زی طلبگی و دوری از اشرافی گری را رمز موفقیت روحانیت در طول تاریخ دانست.

وی از پیشرفت امور و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان لرستان برای گشایش در کار مردم اظهار مسرت کرد و اظهار داشت: از روش های مختلف، این فعالیت ها را پیگیری می کند./۹۴۵۱/پ210/ب1

ارسال نظرات