۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۶۹۹
از سوی مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) صورت می‌گیرد؛

نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی

نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی
محمد امین مؤیدی از نام نویسی مرکز هدایت علمی تربیتی مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۴۰۰ ویژه طلاب پایه هفت تا ده و درس خارج خبر داد.

محمد امین مؤیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از نام نویسی مرکز هدایت علمی تربیتی مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم (ع) در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ویژه طلاب پایه هفت تا ده و درس خارج خبر داد.

مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به امتیازات نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی گفت: تقویت بنیه علمی و اخلاقی طلاب در گروه های علمی و تربیتی و برگزاری کارگاه های مهارت تحصیلی، پژوهشی و تربیتی از امتیارات نام نویسی در این طرح است.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری فوق برنامه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، استعداد سنجی و مشاوره، پرداخت تشویقی تقریر و تحقیق، برگزاری آزمون شفاهی اختصاصی، بهره مندی از ۵ نمره مقاله علمی پژوهشی و ۴ نمره تقریر کلاسی در مصاحبه خارج از جمله امتیازات شرکت در طرح هدایت علمی تربیتی است.

مؤیدی در زمینه شرایط نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) ویژه طلاب سطوح عالی و خارج گفت: اتمام پایه ده برای درس خارج، داشتن حداقل سه درس اصلی در یک پایه برای ثبت نام در پایه های ۷ تا ۱۰، قبولی در مصاحبه علمی و اتمام حداقل دو پایه در سه سال گذشته شرایط نام نویسی در این طرح است.

وی ادامه داد: طلاب عضو مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه، طلاب ممتاز تحصیلی سال های گذشته، ممتازین طرح های تشویقی تقریر و تحقیق نویسی در حوزه علمیه امام کاظم (ع) دارای اولویت هستند.

مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) به زمان و شیوه نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی اشاره کرد و افزود: برای نام نویسی در این طرح زمان خاصی در نظر گرفته نشده و طلاب دارای شرایط می توانند تا پیش از اعلام زمان برگزاری کلاس های حوزه علمیه در این طرح نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در طرح هدایت علمی تربیتی مدرسه سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم می توانند با مراجعه به کانال حوزه علمیه امام کاظم در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/hemamkazem مراجعه کنند و پس از دریافت فرم و تکمیل آن به نشانی adminek@ ارسال کنند.

گفتنی است، نام نویسی در این طرح به صورت مجازی است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۹۳ تماس گیرند./1324/ت302/ف

نام نویسی در طرح هدایت علمی تربیتی

ارسال نظرات