۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۵۹۸۰۲
امام جمعه ازنا:

جوانان با ابعاد شخصیتی امام علی بیشتر آشنا شوند

جوانان با ابعاد شخصیتی امام علی بیشتر آشنا شوند
حجت الاسلام سپهوند با تأکید بر اینکه باید ابعاد مختلف غدیر در زندگی مردم تداعی شود، گفت: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا که با موضوع هماهنگی جشن های عید غدیر برگزار شد، گفت: اهمیت دادن به غدیر، اهمیت دادن به رسالت پیامبر(ص) است.

امام جمعه ازنا بر ضرورت توجه به برگزاری جشن عید بزرگ غدیر تأکید کرد و افزود: باید ابعاد مختلف غدیر در زوایای مختلف زندگی مردم تداعی شود و با عظمت جایگاه حضرت علی(ع) بیشتر مأنوس شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مراسم جشن های عیدغدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و در این ایام کاروان های شادی در سطح شهرستان برپا می شود.

حجت الاسلام سپهوند عید غدیر را عید بندگی خواند و خاطرنشان کرد: باید جوانان را با ابعاد شخصیتی علی(ع) آشنا ساخت و از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا یادآور شد: امروز فضای مجازی فرصتی مناسب برای ترویج ارزش ها و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

امام جمعه ازنا بیان کرد: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی مهم ترین عامل تربیتی و فرصتی برای مقابله با هجمه ها و دسیسه های فرهنگی است.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد که در روزهای 16 و 17 مرداد از ساعت 17 تا 20 و روز عید غدیر از ساعت 11 تا 13 جشن های عید غدیر به صورت محله محور و نیز با حرکت کاروان های شادی برگزار شود و 14 هزار پرس غذا نیز با رعایت نکات بهداشتی در محلات مختلف توزیع گردد./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات