۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۵۹۸۱۶
معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

برگزاری دروس حوزه علمیه اصفهان به صورت مجازی

برگزاری دروس حوزه علمیه اصفهان به صورت مجازی
حجت الاسلام خطاط با اشاره به وضعیت قرمز اصفهان در شیوع ویروس کرونا، گفت: کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالأمیر خطاط معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه اصفهان هم اکنون در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، گفت: پیش از این با توجه به شرایط استان و تصمیم گیری مسؤولان حوزه علمیه و نظر مسؤولان ستاد کرونا استان اصفهان، بنا بود کلاس‌های حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه افزود: پس از قرار گرفتن اصفهان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت طلاب و جامعه تصمیم گرفته شد تا پایان ماه صفر کلاس های حوزه‌های علمیه استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شود.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حوزه علمیه اصفهان به صورت حضوری یا ادامه داشتن کلاس ها به صورت مجازی پس از ماه صفر و با بررسی اوضاع و شرایط استان و نظر مسؤولان حوزه علمیه اصفهان و ستاد کرونا استان اصفهان انجام خواهد شد.

گفتنی است، اصفهان چند روزی است در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و از امروز 15 مردادماه محدودیت‌های جدید از جمله تعطیلی مشاغل پرخطر و مراکز تفریحی و ورزشی نظیر استخرها اعمال شده است./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات