۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۵۹۹۳۹
مدیر حوزه علمیه لرستان:

خبرنگاران فرهنگ سازان عرصه های مختلف هستند

خبرنگاران فرهنگ سازان عرصه های مختلف هستند
عبداللهی در پیامی با تبریک روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان فرهنگ سازان در عرصه های مختلف یاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، در پیامی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید عرصه خبر، شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:
(ن والقلم و مایسطرون)، سالروز شهادت خبرنگار عزیز انقلاب اسلامی شهید محمود صارمی را گرامی می داریم.

جامعه خبرنگاری و اصحاب رسانه، فرهنگ سازان عرصه های مختلف دینی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند که با دقت نظر و توجه به مطالبات مردم هیچ‌گاه رسالت خطیر شان رانه به هنگام جنگ و نه به هنگام بحران ها رها ننمودند و در کنار ملت عزیز ایران و ملت‌های مظلوم دنیا بودند و ظلم جنایات، ظالمان این عصر را به اطلاع دنیا رسانیده اند.

در این پیام آمده است: اگر امروز تقابلی بین اسلام و غرب است به خاطر پرده برداشتن از چهره کریه غرب توسط متولیان فرهنگی است که با قلم، زبان و تصویر به جنگ شیطان بزرگ رفته‌اند، شیطانی که قدرت رسانه‌ای دنیا را در دست دارد و به دنبال غربی سازی دنیاست.

حجت الاسلام عبداللهی افزوده است: ضمن تبریک این روز مبارک خدمت خبرنگاران عدالت خواه، معنویت گرا و حقیقت گو وعده الهی نزدیک است که انشالله فرهنگ جهانی مهدوی در دنیا حاکم خواهد شد، حال وظیفه متولیان فرهنگی است با قلم، زبان و تصویر در ایام غدیریه که مبدا آن خلافت و جانشینی امیرالمومنین حضرت علی(ع) و مقصد آن خلافت بقیه الله الاعظم است را به عنوان فرهنگ آرمانی به گوش دنیا برسانند و فرهنگ جهانی مهدوی را که فرهنگ پایان تاریخ است، زمینه سازی نمایند./۹۴۵۱/د102/ف

ارسال نظرات